Lourens

Nep. Laat je niet misleiden! Bij de juwelier geweest om batterij te vervangen, betreft het een NEP horloge. Voor deze prijzen kan een juwelier ze niet eens inkopen, te mooi om waar te zijn.
Ja...
Ja 100% origineel en authentiek zijn ze wel, maar niet van het merk dat je denkt ze te kopen!!

Reactie OutletUur:

Beste Lourens,
Dank voor uw review.
Beste Lourens,
Dank voor uw review.
Jammer dat u tot deze conclusie bent gekomen, graag willen wij u hier meer duidelijk over geven zodat u geen slecht gevoel heeft bij uw aankoop. Ik heb u net een mailtje gestuurd.
In het kort:
-Wij zijn officieel ingeschreven in de Kamer van Koophandel in Nederland
-Al onze horloges worden ingekocht bij een Europese leverancier
-Onze horloges zijn meerdere malen gecontroleerd op echtheid door de Nederlandse Douane
-Wij werken samen met verschillende internationale zaken en kopen gezamenlijk grote partijen horloges in. Ook hebben wij geen fysieke winkel in een dure winkelstraat. Hierdoor hebben we lagere kosten en kunnen u zo een zeer scherpe prijs bieden!
Al met al, u kunt er zeker van zijn dat u een originele horloge ontvangt en hiernaast ook nog een goede service. ☺
Graag horen wij meer van u :)

Info@outletuur.nl

Hallo hier ben van België Ik had en horloge gekocht ongeveer 1maandje geleden was prima 👏prima👏 en zo snelle levering binnen 2dagen 👏kwam me horloge ben echt dankbaar voor en betrouwbaar... Hallo hier ben van België Ik had en horloge gekocht ongeveer 1maandje geleden was prima 👏prima👏 en zo snelle levering binnen 2dagen 👏kwam me horloge ben echt dankbaar voor en betrouwbaar perfect 👍 👍👍

Galya Staneva

Is echt goede bedrijf en moie herloges dankjewel voor outletuur

Hulscher Davy

Had mijn horloge besteld op dinsdag, op de site stond, 4 tot 5 werkdagen wordt het geleverd. Had hem al donderdag. Goede service en een mooie horloge voor de helft van de prijs. Ben zeker zeer te... Had mijn horloge besteld op dinsdag, op de site stond, 4 tot 5 werkdagen wordt het geleverd. Had hem al donderdag. Goede service en een mooie horloge voor de helft van de prijs. Ben zeker zeer te tevreden

Bestelling niet bezorgd. Het duurde en duurde maar zonder enige update van outletuur. Uiteindelijk heb ik m'n geld teruggevraagd, wat binnen 2 dagen op mijn rekening stond. Geen onbetrouwbaar... Bestelling niet bezorgd. Het duurde en duurde maar zonder enige update van outletuur. Uiteindelijk heb ik m'n geld teruggevraagd, wat binnen 2 dagen op mijn rekening stond. Geen onbetrouwbaar bedrijf maar wel waardeloze service.

Reactie OutletUur:

Beste.
Jammer dat u niet tevreden was met onze service.
Beste.
Jammer dat u niet tevreden was met onze service.
U was tijdens het bestellen op de hoogte van de lange levertijd, dit omdat het artikel niet op voorraad was tijdens het bestellen. Hierdoor kreeg u ook nog eens €5 extra korting op uw bestelling!
Verder had u tijdens het bestellen uw email verkeerd ingevuld, waardoor u geen updates ontving. Kan gebeuren natuurlijk!
Hopend zo wat meer duidelijkheid te hebben gegeven, indien u later toch een parfum of horloge wenst te bestellen weet u waar u ons kunt vinden :)
Outletuur.nl