8.2/10
8.2/10

Bakker van Maanen

Teleurstellend

Duidelijke omschrijving/afbeeldingen op de site

Wij bestellen regelmatig grote orders, onze ervaring is helaas niet goed. Bestellingen worden zonder overlegd naar een verkeerd adres gestuurd. Bestellingen die hier geleverd worden en opgehaald... Wij bestellen regelmatig grote orders, onze ervaring is helaas niet goed. Bestellingen worden zonder overlegd naar een verkeerd adres gestuurd. Bestellingen die hier geleverd worden en opgehaald moeten worden door DHL wat meerdere malen niet goed gaat. Klantencontact is ook niet altijd even vriendelijk. A1 folies voor in een stoepbord, worden in een doos samen met andere stoepborden geleverd, zonder dit te communiceren. Stoepbord is al geleverd bij de desbetreffende winkel. Folies helaas niet meer vindbaar.

Jammer als we regelmatig grote bestellingen plaatsen.

Beste Lotte,
Beste Lotte,
We hebben geprobeerd met je in contact te komen naar aanleiding van deze review. Helaas hebben wij hier nog geen gehoord op ontvangen om het probleem met de folies te bespreken. Zoals ik het begrijp uit het e-mail contact wat u heeft gehad met mijn collega is de rest van de klachten wel besproken en opgelost.
Daarom hadden wij het idee dat uw review niet helemaal past bij de situatie. Wij proberen altijd om samen met de klant een oplossing te vinden mocht er iets fout gaan en we betreuren dat dit kennelijk toch niet naar wens is gebeurd en dat daar deze review uit is ontstaan.
We horen graag nog van u zodat we kunnen evalueren wat er verbeterd kan worden en dan lossen wij het probleem met folies meteen op.
Alvast bedankt voor het contact opnemen met ons.
Marvin van Ourstore.

Danny DUJARDIN

Correcte Service , een aanrader.

Opvolging en dienst na verkoop

nadia rip

Top kan niet beter

perfecte service

kan niet beter super tevreden

NMH van Mierlo

Uitgebreide keuze en snelle levering

Bart

Vertraging bij levering wordt pas achteraf gemeld, na de betaling. “Door groot aantal bestellingen vertraging van 1-5 werkdagen”. Daarover wordt van tevoren niet gerept bij de beloofde afleverdatum... Vertraging bij levering wordt pas achteraf gemeld, na de betaling. “Door groot aantal bestellingen vertraging van 1-5 werkdagen”. Daarover wordt van tevoren niet gerept bij de beloofde afleverdatum op de site. In mijn geval betrof de vertraging 2 dagen, het bestelde artikel was een verjaardagscadeau dus dat was jammer. Maar vooral het gevoel niet eerlijk te zijn geïnformeerd.

communicatie aan de telefoon

Eerlijk zijn over vertraging in leveringstijd op de site, als de klant nog de keus heeft wel of niet de bestelling te plaatsen en te betalen. Niet pas achteraf.

Beste Bart
Beste Bart
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we het ten zeerste dat u de ervaring als oneerlijk heeft beschouwd. Waarschijnlijk is er een misverstand ontstaan door de standaard mail die u heeft ontvangen omdat er op de lijst die u besteld heeft een levertijd van 3 tot 4 werkdagen zit. Dit tonen wij ook op onze website.
De vertraging van 1 tot 5 werkdagen die wij mailen is op dit moment vooral van toepassing op onze productie artikelen waar wij de leverdatum niet van kunnen aanpassen.
We hebben een aantal keren geprobeerd om telefonisch contact te zoeken om de situatie te bespreken maar helaas zonder succes. Uiteraard gaan wij uw feedback evalueren om te kijken of wij iets kunnen verbeteren.
Marvin van Ourstore

Femke

Slecht, levering duurt langer dan ze doen vermoeden

Eerlijk zijn. Ipv zeggen het op voorraad te hebben en dan niet direct kunnen leveren.

Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses daarvoor.
We hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken...
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses daarvoor.
We hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maart helaas zonder succes.
Wellicht dat u even contact met ons op zou kunnen nemen?
Alvast bedankt en wij horen graag van u!

Femke

Komen hun woorden niet na

Duidelijke website. Maar blijkbaar niet de waarheid wat daar staat

Levering

Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken.
Helaas tot op heden zonder...
Hartelijk dank voor de review.
Helaas tot op heden zonder succes.
Wellicht dat u even contact met ons op zou kunnen nemen?
Alvast bedankt en wij horen graag van u!

Ourstore

Top, snel, mooi, goed verpakt

Snelle levering, super goed verpakt, goede prijs, en n mooie lijst

Is oke

Julie

Slechte service en erg late levering - pakket na 3,5 weken nog steeds niet te bespeuren.

Geen sterke punten ervaren bij deze webshop / klantendienst.

Had ik dit op voorhand geweten, dat had ik nooit bij Ourstore besteld... Intussen wacht ik al 3 weken op een klein product dat ik bij hen besteld heb. De klantendienst helpt mij ook geen meter... Had ik dit op voorhand geweten, dat had ik nooit bij Ourstore besteld... Intussen wacht ik al 3 weken op een klein product dat ik bij hen besteld heb. De klantendienst helpt mij ook geen meter verder, ze doen absoluut geen moeite om de mensen te helpen... Ik heb niet alleen betaald voor het product, maar ook voor de levering die eigenlijk niets waard blijkt te zijn. Eerste keer en laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Goedemiddag Julie,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en dat moet ook zeker niet de bedoeling zijn.
We hebben inmiddels een aantal keren geprobeerd om...
Goedemiddag Julie,
Hartelijk dank voor de review.
We hebben inmiddels een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maar helaas zonder succes.
Wellicht dat u even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan gaan we hoe dan ook kijken naar een passende oplossing.
Alvast bedankt en wij horen het graag!

Kranenburg

Als ik dit wist!!!! Dan was ik naar een ander gegaan. 08-01-2022 een bestelling geplaatst. Nog steeds niks binnen 16-01-2022. Krijg ik op Maandag 10-01-2022 een mail dat ze de spullen vrijdag gaan... Als ik dit wist!!!! Dan was ik naar een ander gegaan. 08-01-2022 een bestelling geplaatst. Nog steeds niks binnen 16-01-2022. Krijg ik op Maandag 10-01-2022 een mail dat ze de spullen vrijdag gaan opsturen 14-01-2022. Sorry hoor maar zet dan niet op je website dat alles op voorraad is. Als ik nu mijn bestelling op nieuw besteld staat er dat ik het de 18-01-2022 in huis heb. Ja dat gaan we dus niet meer doen hier.

Late levering en geen contact kunnen krijgen!

Alles. Maar pas zeker je voorraad aan. En vermeld het eerlijk.

Goedemiddag,
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses daarvoor.
Wij hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maar...
Goedemiddag,
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses daarvoor.
Wij hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maar helaas zonder succes.
Wellicht dat u even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan kunnen we het een en ander toelichten.
Het pakket staat inmiddels op afgeleverd dus hopelijk is dit verder in orde.
Alvast bedankt!