Ourstore

Bart

Vertraging bij levering wordt pas achteraf gemeld, na de betaling. “Door groot aantal bestellingen vertraging van 1-5 werkdagen”. Daarover wordt van tevoren niet gerept bij de beloofde afleverdatum op de site. In mijn geval betrof de vertraging 2 dagen, het bestelde artikel was een verjaardagscadeau dus dat was jammer. Maar vooral het gevoel niet eerlijk te zijn geïnformeerd.

communicatie aan de telefoon

Eerlijk zijn over vertraging in leveringstijd op de site, als de klant nog de keus heeft wel of niet de bestelling te plaatsen en te betalen. Niet pas achteraf.

Reactie Ourstore:

Beste Bart
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we het ten zeerste dat u de ervaring als oneerlijk heeft beschouwd. Waarschijnlijk is er een misverstand ontstaan door de standaard mail die u heeft ontvangen omdat er op de lijst die u besteld heeft een levertijd van 3 tot 4 werkdagen zit. Dit tonen wij ook op onze website.
De vertraging van 1 tot 5 werkdagen die wij mailen is op dit moment vooral van toepassing op onze productie artikelen waar wij de leverdatum niet van kunnen aanpassen.
We hebben een aantal keren geprobeerd om telefonisch contact te zoeken om de situatie te bespreken maar helaas zonder succes. Uiteraard gaan wij uw feedback evalueren om te kijken of wij iets kunnen verbeteren.
Marvin van Ourstore

Score voor Ourstore: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
fotolijst A0