Ourstore

8.2/10
8.2/10

Karine Pauwels

Zeer tevreden

Mooie prijzen, snelle en goede levering

Bart

Matige kwaliteit lijst (fotolijst Eiken) maar goede service.

Ruim aanbod, snel geleverd, vriendelijke after sales / service.

Eerste de naturel lijst gekocht maar eenmaal uitgepakt bleek de klein een stuk donkerder dan de website deed vermoeden. Contact gehad met het bedrijf en ze hebben aangeboden de lijsten om te... Eerste de naturel lijst gekocht maar eenmaal uitgepakt bleek de klein een stuk donkerder dan de website deed vermoeden. Contact gehad met het bedrijf en ze hebben aangeboden de lijsten om te wisselen voor de naturel versie. De na ontvangst deze uitgepakt en de kleur was een stuk beter!. Bij 1 van de 3 lijsten was geen tandhanger geleverd. Een andere lijst was niet netjes afgewerkt, aan de voorkant is het hout beschadigd en dat zit helaas wel in het zicht.

Update: na het schrijven van de review heeft Ourstore contact opgenomen en een goede oplossing voorgesteld. Medewerkers waren zeer begripvol en vriendelijke. Er kan altijd iets mis gaan en ze volgen dat prima op.

R Rikkelman

Gewoon doen wat is beloofd

Saskia Bruijns

Producten snel geleverd

klantvriendelijk en goede afhandeling

Anneke Kraaij

Nog steeds niets ontvangen

Geen bezorging

Wel versturen als je wat besteld.

Reactie Ourstore:

Goedemiddag Anneke,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maar helaas zonder succes.
De bestelling staat inmiddels ook op afgeleverd...
Goedemiddag Anneke,
Hartelijk dank voor de review.
De bestelling staat inmiddels ook op afgeleverd dus hopelijk is alles nu opgelost.
Mochten er toch nog vragen zijn hoor ik het wel en hopelijk toch graag tot een volgende bestelling!
Linsey
Ourstore

Almut Heuermann

Prima afgehandeld

Duidelijk en goede foto.s

Nvt

Sylvia Meijer

Goede levering en service

Bij eventuele problemen wordt er direct een oplossing bedacht

geen verbeterpunten

Loes Rigter

Heel goed, ik had zelf de fout gemaakt om de verkeerde (goud) spuitbus te bestellen omdat ik dacht dat bleekgoud niet goed zou zijn, ik zocht naar warm goud.
Maar er werd prima op gereageerd en...
Maar er werd prima op gereageerd en nieuwe bus besteld en die is prima!

Een kleur goudverf was zichtbaar op de website.

Als er meerdere goudkleuren op zouden staan wordt kiezen makkelijker.

Michiel

Top

Op tijd geleverd en keurig verpakt

Mea Stoeltjes

Prima, snelle levering, goed verpakt!

Goed verpakt

Op sommige lijsten zit geen ophangsysteem, dit wordt niet aangegeven op de website. Wel erg jammer dit moet ik nu zelf fixen.