Ourstore

8.2/10
8.2/10

Bram Schilham

Geen eerlijke info over levertijd op de site. Pas na betaling werd vermeld dat er vertraging was door het grote aantal bestellingen. Dat had ik graag van tevoren geweten

Communicatie aan de telefoon

Geef het voorbehoud bij de levertijd vanaf het begin van het bestelproces eerlijk aan

Reactie Ourstore:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard vinden wij dit erg jammer om te lezen en hebben dan ook een aantal keren geprobeerd contact te zoeken. Helaas zonder succes.
Wellicht dat u nog even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan kunnen we het een en ander doorspreken.
Alvast bedankt en wij horen het graag!
Linsey
Ourstore

ska almaliki

Vandag heb ik 2 zwarte baklijst ontvangen en zij goed gedaan maar missen het achterste ophangkoord en de Schroeven om te installeren Schiller canvas.

ik raad aan de ontvangentermijn te verkorten omdat ik de lijsten tien dagen na de besteldatum heb ik ontvangen

Marja de Koning

Uitstekend

duidelijk

jan indesteege

Is zeer goed verlopen

werd goed op de hoogte gehouden

geen opmerkingen

Vochten Carine

Werd door de transportfirma de eerste maal retour naar ourstore gezonden. Vervolgens heeft Ourstore de zending nogmaals in transport gedaan. Volgende dag geleverd. Blijf zo verder doen. Super

Zeer vriendelijk

Geen verbeterpunten

Gerard

Makkelijk bestellen

Keuze producten

- en + aangeven bij product

N van Loo

Snelle levering, netjes verpakt

Goed verpakt en verzonden

Niet!

Dries

Zeer positief, bestelling vlot toegekomen. Er zat iets te kort in het pakketje maar na contact (e-mail) met de klantendienst werd het de volgende dag al opgestuurd. Reactie klantendienst ook... Zeer positief, bestelling vlot toegekomen. Er zat iets te kort in het pakketje maar na contact (e-mail) met de klantendienst werd het de volgende dag al opgestuurd. Reactie klantendienst ook bijzonder snel.

klantendienst

Gerard Bekkers

Zou de volgende dag geleverd worden, helaas duurde het 4 weken!

Wees duidelijk op de website, dan had ik het bord elders besteld.

Reactie Ourstore:

Beste Gerard,
Beste Gerard,
Hartelijk dank voor uw feedback, wij hadden inderdaad wat problemen met de zwarte stoepborden en een voorraad verschil op 1 van de onderdelen waardoor onze website denkt dat er voorraad is.
Wij nemen uw feedback mee om te kijken hoe we het kunnen verbeteren. We doen er alles aan om zo snel mogelijk onze klant te informeren mocht de verwachte leverdatum niet gehaald gaan worden zodat er dan gekozen kan worden om het eventueel ergens anders te bestellen.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag van u.
Marvin van Ourstore.

ronald Westeinde

Netjes en correct en op tijd

goed verpakt

geen verbeterpunten