8.2/10
8.2/10

J. BERKEL

Netjes en volgens afspraak!

Heldere informatie.

Nvt

Stef van Appeldoorn

Top bedrijf! Nadat ik een kapotte lijst had ontvangen (erg goed en stevig verpakt en zeer waarschijnlijk door de vervoerder hardhandig aangepakt) contact opgenomen met Ourstore. Na een dag was er al... Top bedrijf! Nadat ik een kapotte lijst had ontvangen (erg goed en stevig verpakt en zeer waarschijnlijk door de vervoerder hardhandig aangepakt) contact opgenomen met Ourstore. Na een dag was er al een passende oplossing gevonden en 2 werkdagen later alsnog een leuk moederdagcadeautje kunnen geven! Hartstikke bedankt voor de super goede en vriendelijke service!!!

Communicatie en service

Luna

Snelle levering en goede productkwaliteit. Precies wat ik hoopte!

Breekbare producten zijn uitstekend netjes verpakt en behandeld. Kwaliteit van producten is hoog en sluit precies aan bij mijn wensen.

Nee

Jeffrey Geisler

Ik heb 1 week geleden een foto lijst gekocht heb het vandaag binnen dat zijn geen 2 dagen

Glasplaat is heel gebleven

Geen commentaar

Adam

Terugsturen kost geld en is dus niet gratis. Het bedrag dat wordt betaald voor het terugsturen wordt niet teruggestort!! In de beschrijving bij de retourlabel staat; "U betaalt PostNL voor het... Terugsturen kost geld en is dus niet gratis. Het bedrag dat wordt betaald voor het terugsturen wordt niet teruggestort!! In de beschrijving bij de retourlabel staat; "U betaalt PostNL voor het retourneren en Ourstore stort het volledige aankoopbedrag terug." Oordeelt u zelf maar. Ik heb hier in ieder geval een misleidt gevoel aan overgehouden. Het lijkt alsof er staat dat Ourstore het bedrag voor het retourneren terugstort, dat is dus niet zo. Die zijn volledig voor eigen rekening.

Pakketje was goed verpakt

Communicatie en openheid van informatie

Beste Adam,
Beste Adam,
Bedankt voor uw beoordeling. Het klopt inderdaad dat wij het volledige aankoopbedrag terugstorten wat u heeft voldaan bij ons (tijdens het plaatsen van de bestelling). Indien u vervolgens de bestelling terugstuurt naar ons dan betaalt u PostNL voor het retourneren.
Voor ons gevoel hebben wij dit duidelijk op het formulier staan. Er zijn bedrijven waarbij het retourneren gratis is, maar ook bedrijven waarbij hier kosten aan verbonden zijn.
Wij zien overigens wel dat het bedrag naar u is overgemaakt (aankoopbedrag) en dit moet alweer bij u zijn bijgeschreven.
Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag.
Fijne Dag!
Marco Oosterlaken

Carla Kingma

Zeer slecht

We hebben alleen een boomkruin gekregen, dus wij wachten nog op de ontbrekende zijtakken! Terwijl we wel al het complete bedrag betaald hebben tijdens de bestelling! Dus u moet snel zorgen dat de... We hebben alleen een boomkruin gekregen, dus wij wachten nog op de ontbrekende zijtakken! Terwijl we wel al het complete bedrag betaald hebben tijdens de bestelling! Dus u moet snel zorgen dat de resterende takken worden bezorgd! Er zijn dus G E E N sterke punten!

Toesturen wat betaald en besteld is

Goedemiddag Carla,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste en hebben elkaar inmiddels ook gesproken.
Er was helaas een klein foutje gemaakt waardoor de...
Goedemiddag Carla,
Hartelijk dank voor de review.
Er was helaas een klein foutje gemaakt waardoor de takken niet mee waren gestuurd.
Wij hebben ze meteen nagezonden en inmiddels zijn ze ook afgeleverd.
In ieder geval onze excuses voor het ongemak en hopelijk toch graag tot een volgende bestelling!
Linsey

Mies

Geen positieve ervaring

Nog geen, product nogniet ontvangen

Actuele informatie op website, snellere verzending, betere communicatie

Goedemiddag Michel,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste en we hebben elkaar inmiddels ook gesproken.
Er was uiteindelijk een deellevering afgesproken en...
Goedemiddag Michel,
Hartelijk dank voor de review.
Er was uiteindelijk een deellevering afgesproken en deze staat op afgeleverd in het systeem van DHL.
Dit was op 23-01om 11:26.
Mocht dit niet het geval zijn horen we dat natuurlijk graag nog even.
In ieder geval nogmaals onze excuses voor de vertraging en als er verder nog vragen zijn hoor ik het wel.
Linsey

Robert Stoelinga

Snel correct compleet

Snel en correct

Bevestiging van bestelling per mail, en de vermoedelijke levertijd

Jan van Essen

Klasse! Snel en zeer goed verpakt!

Goedkoop, goede kwaliteit en goede logistiek!

Nee.

Dekker