8.2/10
8.2/10

Julie

Slechte service en erg late levering - pakket na 3,5 weken nog steeds niet te bespeuren.

Geen sterke punten ervaren bij deze webshop / klantendienst.

Had ik dit op voorhand geweten, dat had ik nooit bij Ourstore besteld... Intussen wacht ik al 3 weken op een klein product dat ik bij hen besteld heb. De klantendienst helpt mij ook geen meter... Had ik dit op voorhand geweten, dat had ik nooit bij Ourstore besteld... Intussen wacht ik al 3 weken op een klein product dat ik bij hen besteld heb. De klantendienst helpt mij ook geen meter verder, ze doen absoluut geen moeite om de mensen te helpen... Ik heb niet alleen betaald voor het product, maar ook voor de levering die eigenlijk niets waard blijkt te zijn. Eerste keer en laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Goedemiddag Julie,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en dat moet ook zeker niet de bedoeling zijn.
We hebben inmiddels een aantal keren geprobeerd om...
Goedemiddag Julie,
Hartelijk dank voor de review.
We hebben inmiddels een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maar helaas zonder succes.
Wellicht dat u even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan gaan we hoe dan ook kijken naar een passende oplossing.
Alvast bedankt en wij horen het graag!

Kranenburg

Als ik dit wist!!!! Dan was ik naar een ander gegaan. 08-01-2022 een bestelling geplaatst. Nog steeds niks binnen 16-01-2022. Krijg ik op Maandag 10-01-2022 een mail dat ze de spullen vrijdag gaan... Als ik dit wist!!!! Dan was ik naar een ander gegaan. 08-01-2022 een bestelling geplaatst. Nog steeds niks binnen 16-01-2022. Krijg ik op Maandag 10-01-2022 een mail dat ze de spullen vrijdag gaan opsturen 14-01-2022. Sorry hoor maar zet dan niet op je website dat alles op voorraad is. Als ik nu mijn bestelling op nieuw besteld staat er dat ik het de 18-01-2022 in huis heb. Ja dat gaan we dus niet meer doen hier.

Late levering en geen contact kunnen krijgen!

Alles. Maar pas zeker je voorraad aan. En vermeld het eerlijk.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses daarvoor.
Wij hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maar...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses daarvoor.
Wij hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken maar helaas zonder succes.
Wellicht dat u even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan kunnen we het een en ander toelichten.
Het pakket staat inmiddels op afgeleverd dus hopelijk is dit verder in orde.
Alvast bedankt!

Pieter

Op de site geven ze aan het product op voorraad te hebben. Hierbij geven ze ook aan dat ze het de volgende dag kunnen leveren met bestellen. Echter klopt hier niks van!

Geen onzin op je site zetten

Goedemiddag Pieter,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
We hebben al een aantal keren geprobeerd om contact te krijgen maar...
Goedemiddag Pieter,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
We hebben al een aantal keren geprobeerd om contact te krijgen maar tot op heden helaas zonder succes.
Alvast bedankt!

janneke

De eerste keer dat ik hier wat bestel

goed verpakt

de levering mag wel wat korter

Mark Ozinga

Slechte service, slecht vakmanschap

Persoonlijk contact

Magneet/krijtbord had trage levertijd. Bij levering weken de maten bijna een centimeter af. Direct mocht ik hem terugsturen. Maar na 1,5 week kreeg ik te horen dat die afwijking 'normaal' is. Op... Magneet/krijtbord had trage levertijd. Bij levering weken de maten bijna een centimeter af. Direct mocht ik hem terugsturen. Maar na 1,5 week kreeg ik te horen dat die afwijking 'normaal' is. Op maat zagen dus niet mogelijk ......? Erg vreemd. Geld wordt wel netjes teruggestort maar zonde van alle moeite van beide kanten.

Goedemiddag Mark,
Hartelijk dank voor de review.
Wij betreuren dit uiteraard ten zeerste dus onze excuses daarvoor.
Inmiddels elkaar ook inderdaad een aantal keren gesproken en...
Goedemiddag Mark,
Hartelijk dank voor de review.
Wij betreuren dit uiteraard ten zeerste dus onze excuses daarvoor.
Inmiddels elkaar ook inderdaad een aantal keren gesproken en toegelicht hoe het zat. Dit staat ook op onze website vermeld,
Het geld is ook teruggestort zoals aangegeven dus hopelijk is het hiermee verder toch opgelost.
In ieder geval alvast een fijn weekend!

Paul

Vlotte levering.

Goede beschrijving

Bij fietsrek waren te weinig bouten en moeren meegeleverd. Moest foto’s daarvan maken tbv leverancier ipv tekortkoming meteen op te lossen. Wilde niet weken wachten op nazending. Zelf via bouwmarkt... Bij fietsrek waren te weinig bouten en moeren meegeleverd. Moest foto’s daarvan maken tbv leverancier ipv tekortkoming meteen op te lossen. Wilde niet weken wachten op nazending. Zelf via bouwmarkt opgelost. Gemiste kans voor verkoper!

GOEDenCo

Slecht. Staan artikelen op voorraad op de website. Echter wacht ik al 2,5 weken. Ourstore geeft aan dat de vrachtwagen vertraagd is maar houdt de misleiding wel op de website.

Prettige website

Wees eerlijk

Goedemiddag Jacques,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste en we hebben elkaar inmiddels ook gesproken.
De situatie is toegelicht dus hopelijk heeft dit...
Goedemiddag Jacques,
Hartelijk dank voor de review.
De situatie is toegelicht dus hopelijk heeft dit wel een klein beetje bijgedragen aan een beter gevoel.
In ieder geval onze excuses voor de vertraging en fijn om te horen dat de borden in goede orde zijn ontvangen.
Alvast een fijn weekend en hopelijk toch graag tot een volgende bestelling!
Goodstore

Linda B

Op woensdag 2 kliklijsten besteld. Op de site staat volgende dag in huis en ook meteen een bevestigingsmail ontvangen. Helaas, donderdag geen levering. Vrijdag ochtend gebeld: “sorry mevrouw, ik kan... Op woensdag 2 kliklijsten besteld. Op de site staat volgende dag in huis en ook meteen een bevestigingsmail ontvangen. Helaas, donderdag geen levering. Vrijdag ochtend gebeld: “sorry mevrouw, ik kan uw bestelling nergens vinden. De bevestigingsmail gaat automatisch, dat wil niet zeggen dat de bestelling is ontvangen……??????????? Soms heeft de computer even een hiccupje, dat kan gebeuren…”. Daar bestel ik dus nooit meer.

Betere computer???

J. BERKEL

Netjes en volgens afspraak!

Heldere informatie.

Nvt

Stef van Appeldoorn

Top bedrijf! Nadat ik een kapotte lijst had ontvangen (erg goed en stevig verpakt en zeer waarschijnlijk door de vervoerder hardhandig aangepakt) contact opgenomen met Ourstore. Na een dag was er al... Top bedrijf! Nadat ik een kapotte lijst had ontvangen (erg goed en stevig verpakt en zeer waarschijnlijk door de vervoerder hardhandig aangepakt) contact opgenomen met Ourstore. Na een dag was er al een passende oplossing gevonden en 2 werkdagen later alsnog een leuk moederdagcadeautje kunnen geven! Hartstikke bedankt voor de super goede en vriendelijke service!!!

Communicatie en service