Ourstore

Bakker van Maanen

Teleurstellend

Duidelijke omschrijving/afbeeldingen op de site

Wij bestellen regelmatig grote orders, onze ervaring is helaas niet goed. Bestellingen worden zonder overlegd naar een verkeerd adres gestuurd. Bestellingen die hier geleverd worden en opgehaald moeten worden door DHL wat meerdere malen niet goed gaat. Klantencontact is ook niet altijd even vriendelijk. A1 folies voor in een stoepbord, worden in een doos samen met andere stoepborden geleverd, zonder dit te communiceren. Stoepbord is al geleverd bij de desbetreffende winkel. Folies helaas niet meer vindbaar.

Jammer als we regelmatig grote bestellingen plaatsen.

Reactie Ourstore:

Beste Lotte,
We hebben geprobeerd met je in contact te komen naar aanleiding van deze review. Helaas hebben wij hier nog geen gehoord op ontvangen om het probleem met de folies te bespreken. Zoals ik het begrijp uit het e-mail contact wat u heeft gehad met mijn collega is de rest van de klachten wel besproken en opgelost.
Daarom hadden wij het idee dat uw review niet helemaal past bij de situatie. Wij proberen altijd om samen met de klant een oplossing te vinden mocht er iets fout gaan en we betreuren dat dit kennelijk toch niet naar wens is gebeurd en dat daar deze review uit is ontstaan.
We horen graag nog van u zodat we kunnen evalueren wat er verbeterd kan worden en dan lossen wij het probleem met folies meteen op.
Alvast bedankt voor het contact opnemen met ons.
Marvin van Ourstore.

Score voor Ourstore: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Stoepborden