Jan van den Bogerd

Zeer fijn bedrijf, in 2016 hebben wij hier een nieuwe Astra sports tourer gekocht en daar mankeerde toen nogal wat aan ( vannuit fabriek niet door dealer) we zijn ten alle tijden zeer goed geholpen en de problemen zijn allemaal vakkundig opgelost! We hebben nog steeds veel plezier van onze auto bedankt Orange Motors!

Bij problemen wordt er meteen een deskundige ingeroepen vanuit Duitsland of er wordt gebeld. Staan altijd paraat. We worden altijd netjes geholpen. Zeer vriendelijke verkopers en werkplaats personeel. Nemen altijd de tijd. Even rustig rondneuzen tussen de nieuwe wagens is nooit een probleem en ze laten je rustig je gang gaan. Ook het proces van productie tot aflevering van de nieuwe auto was zeer snel. En bij aflevering werd er rustig de tij genomen om alles uit te leggen, was erg fijn.

Wanneer er gezegd word dat er terug gebeld word naar de klant bel dan ook terug, het is ons vaak genoeg overkomen dat er gewoon niet gebeld werd. Zet nieuwe auto's bij aflevering of problemen altijd vrij en niet tussen allemaal aanemersbusjes proppen, hierdoor hebben we nu een kras op het linker achterportier van het opendoen van een deur. Dit hebben ze er geprobeerd uit te poetsen, het was even weg maar als nu de auto in het zonnetje staat zie je hele diepe witte kringen op de auto/lak van het poetsen en de kras die is weer terug. Maar deze punten weerhouden ons niet van een volgende nieuwe aankoop bij Orange Motors!

Score voor Orange Motors B.V.: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Astra Sports Tourer , Innovation 1.0