NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Rabea

Paul de Jongh is echt een top rijinstructeur die de tijd voor je neemt! Heb heel fijn bij hem gereden. Het was ook altijd heel gezellig in de auto!

Paul de Jongh

Joël

Erg goed en een leuke instructeur!

Otto

Martijn

Goedenmiddag nxxt (Patrick van der Kraan)

Ik wil bij deze even mijn dank uitspreken aan mijn rij instructeur Patrick. Wat een gouden vent!

Vanaf de eerste proefles had ik al...
Goedenmiddag nxxt (Patrick van der Kraan)

Vanaf de eerste proefles had ik al een goede klik met hem en daar was ook gelijk de beslissing mee gemaakt om hier te gaan lessen. Ik kreeg goed advies maar deed het toch een tikkeltje eigenwijs op mijn eigen manier. Hij heeft mij leren rijden zoals het hoort en alle kneepjes van het vak op een eerlijke goede en ook grappige manier uit kunnen leggen. Het was elke les weer een plezier om met hem te rijden. Ik kon met mijn eerste examen mijn zenuwen niet te boven komen en zakte daarop. Keer op keer heeft hij me gerustgesteld met de woorden : ik weet en jij weet dat je het kan alleen de zenuwen zul je de baas moeten worden en het automatisme moet het kunnen overnemen. Dat is dan vandaag ook gelukt! Geslaagd met een mooie feedback van de examinator. Alle lof voor Patrick die mij hier doorheen heeft gesleept. Nog 1 pluspuntje is dat hij mee leeft met je gevoel. Na de uitslag zaten we samen te juichen aan tafel! Heerlijk dat ik me rijbewijs heb, jammer dat ik Patrick niet meer wekelijks zie voor een ritje.

Groeten,

Martijn

Patrick van der Kraan

Tijmen Hofmeijer

Vandaag geslaagd.

Les gehad van Mendel. Met alle plezier elke keer opnieuw in de auto gestapt. Ik keek elke keer weer uit naar een leuke, gezellige maar ook zeker leerzame rijles. Vandaag geslaagd.

Ik zou nxxt zeker aanraden.

Mendel Meinema

Jo

Goede begeleiding en je wordt goed voorbereid op het examen.

Mendel Meinema

NXXT

Mijn rij instructeur was Rick Sterk. Ik ben heel erg tevreden over de lessen en de begeleiding die ik heb gekregen. Hij was heel geduldig en voelde mij daarom erg op mijn gemak. Ondanks mijn zenuwen... Mijn rij instructeur was Rick Sterk. Ik ben heel erg tevreden over de lessen en de begeleiding die ik heb gekregen. Hij was heel geduldig en voelde mij daarom erg op mijn gemak. Ondanks mijn zenuwen en twijfels ben ik door de lessen met rick in één keer geslaagd voor het examen.

Rick Sterk

Joël

Goede lessen gehad van een top instructeur.

Frank van Schaik

Timo Hoetmer

Erg duidelijk en overzichtelijk geregeld

Frank van Schaik

Mark van Leeuwen

Het is echt een top leerbedrijf

Rob

Denise Wiegand

Klantenservice luisterend oor. René voorn is een topper. Gaat goed om met ADD en ADHD leerlingen goed om. Heeft mijn dochter goed begeleid!!

René Voorn