NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Martijn

Er is een gezellige sfeer in de auto, instructies in de lessen zijn duidelijk en je leert veel. Ik zou rijlessen hier zeker aanraden.

Jos Kohnen

Leenaars

Nxxt werkt met freelancers, niet met eigen instructeurs. Daar zitten goede mensen tussen, maar ook belabberde. Wij hadden helaas pech en kregen door Nxxt de slechtst scorende rij-instructeur... Nxxt werkt met freelancers, niet met eigen instructeurs. Daar zitten goede mensen tussen, maar ook belabberde. Wij hadden helaas pech en kregen door Nxxt de slechtst scorende rij-instructeur toegewezen die ruim onder het landelijk gemiddelde bleek te zitten (controleer vooral de slagingspercentages op de site van CBR - dat had ons een hoop ellende gescheeld!) De kwaliteit van de lessen en zelfs de veiligheid lieten het nodige te wensen over. Om een lang verhaal kort te maken: onze zoon heeft na vijftien maanden nog geen rijbewijs, al een half jaar geen les gehad en ziet inmiddels enorm op tegen autorijden. De correspondentie met de organsatie liep wat stroef.

Het ziet er nu na hoop heen en weer gedoe naar uit dat er alsnog een oplossing gaat komen, uiteraard met een andere instructeur. Inmiddels is zijn theorie-examen wel bijna verlopen. Het plan is nu om te kijken wat de schade van de vorige instructeur is, en we hopen dat er een daarna een bevredigende oplossing komt vanuit Nxxt: we hebben niet voor niets het masterpakket afgenomen (van ruim 2400 euro). Een voorlopige review dus.

F.

Gwen

Super lessen gehad!

Britt Siebum

Hele fijne rijinstructeur, doet goed zijn werk!

Myrna Warring

Super!!

Wilfred caspers

Tamara Ensing

Dienstverlening was super

Luuk

Uitstekende rijschool. Rustige en duidelijke uitleg. Leerlingen worden zelf aan het denken gezet en onthouden daardoor meer.

Otto Ottens

Pepijn

Nxxt- fijne rijschool! Auto rijdt goed en is lekker behendig! Verder is Remco een rij instructeur die veel kennis heeft over zijn vak. Dit is te merken in zijn lessen en je behandeld in principe... Nxxt- fijne rijschool! Auto rijdt goed en is lekker behendig! Verder is Remco een rij instructeur die veel kennis heeft over zijn vak. Dit is te merken in zijn lessen en je behandeld in principe alle onderdelen die je mort weten voor je examen!

Remco Veldhuijzen

Meike Van Eck

Ik heb super leuke maanden gehad in de auto bij Paul de Jongh! Ik vond het eerst allemaal heel spannend maar na 2 minuten met hem in de auto waren alle zenuwen weg. Hij blijft altijd rustig en kon... Ik heb super leuke maanden gehad in de auto bij Paul de Jongh! Ik vond het eerst allemaal heel spannend maar na 2 minuten met hem in de auto waren alle zenuwen weg. Hij blijft altijd rustig en kon altijd gezellig met hem kletsen!! Heb het altijd Super gezellig gehad.

Paul de Jongh

Patricia Franscis Charité

Bij John heb ik geleerd meer zelfvertrouwen te hebben. De lessen worden samen met jou ingepland en alles word duidelijk uitgelegd. Binnen, buiten schouder en nacontrole is iets wat ik nooit meer ga... Bij John heb ik geleerd meer zelfvertrouwen te hebben. De lessen worden samen met jou ingepland en alles word duidelijk uitgelegd. Binnen, buiten schouder en nacontrole is iets wat ik nooit meer ga vergeten😂

John