NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Ghirmatsen

Het was een leuke ervaring

Peter

Ferdi

Ik heb een goede tijd gehad met René in de auto. Lessen waren top, er was een goede sfeer en afspraken werden altijd nagekomen. Zeker een aanrader!!

René Voorn

Kees middelkoop

Goed geregeld, leerzaam

Remco

T.roos

Zeer kundige uitleg

John christ

Lars Speek

Fijn contact. De proefles inplannen is erg gemakkelijk. Na het eerste belletje bij Xhelil Domi terecht gekomen. Een super rustige en fijne instructeur. Aan geduld en rust geen gebrek! Direct in 1... Fijn contact. De proefles inplannen is erg gemakkelijk. Na het eerste belletje bij Xhelil Domi terecht gekomen. Een super rustige en fijne instructeur. Aan geduld en rust geen gebrek! Direct in 1 keer mijn rijbewijs gehaald door de goeie adviezen van Xhelil!

Xhelil Domi

Lara

Ik zou het iedereen aanraden om bij Marjan te rijden! Ze stelt je op je gemak en kan op een fijne manier les geven. Door haar ben ik in één keer geslaagd :)

Marjan Thijssen

Luca van Goor

Het is een goeie rijschool, je gaat pas echt examen doen als je er klaar voor bent en ze nemen de tijd die jij nodig hebt

Frank van schaijk

Juliën Wingelaar

Een top rijinstructeur!

René Voorn

Luca N

Altijd een prettige lessen gereden met Ruben en lekker gepraat altijd wat maakt voor een leuke les 100% een aanrader

Ruben Bongaards

Ruud van der linden

Ik ben zo goed begeleid. Ik heb ook ontiegelijk gelachen met ruud in de auto. Ik was op het examen zelf ook heel zelfverzekerd omdat ik goed voorbereid was op wat er ging komen.

Ruud