NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Martijn

Goedenmiddag nxxt (Patrick van der Kraan)

Ik wil bij deze even mijn dank uitspreken aan mijn rij instructeur Patrick. Wat een gouden vent!

Vanaf de eerste proefles had ik al een goede klik met hem en daar was ook gelijk de beslissing mee gemaakt om hier te gaan lessen. Ik kreeg goed advies maar deed het toch een tikkeltje eigenwijs op mijn eigen manier. Hij heeft mij leren rijden zoals het hoort en alle kneepjes van het vak op een eerlijke goede en ook grappige manier uit kunnen leggen. Het was elke les weer een plezier om met hem te rijden. Ik kon met mijn eerste examen mijn zenuwen niet te boven komen en zakte daarop. Keer op keer heeft hij me gerustgesteld met de woorden : ik weet en jij weet dat je het kan alleen de zenuwen zul je de baas moeten worden en het automatisme moet het kunnen overnemen. Dat is dan vandaag ook gelukt! Geslaagd met een mooie feedback van de examinator. Alle lof voor Patrick die mij hier doorheen heeft gesleept. Nog 1 pluspuntje is dat hij mee leeft met je gevoel. Na de uitslag zaten we samen te juichen aan tafel! Heerlijk dat ik me rijbewijs heb, jammer dat ik Patrick niet meer wekelijks zie voor een ritje.

Groeten,

Martijn

Wie is je rijinstructeur?

Patrick van der Kraan

Score voor NXXT: 5/5