NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Pepijn

Nxxt- fijne rijschool! Auto rijdt goed en is lekker behendig! Verder is Remco een rij instructeur die veel kennis heeft over zijn vak. Dit is te merken in zijn lessen en je behandeld in principe... Nxxt- fijne rijschool! Auto rijdt goed en is lekker behendig! Verder is Remco een rij instructeur die veel kennis heeft over zijn vak. Dit is te merken in zijn lessen en je behandeld in principe alle onderdelen die je mort weten voor je examen!

Remco Veldhuijzen

Meike Van Eck

Ik heb super leuke maanden gehad in de auto bij Paul de Jongh! Ik vond het eerst allemaal heel spannend maar na 2 minuten met hem in de auto waren alle zenuwen weg. Hij blijft altijd rustig en kon... Ik heb super leuke maanden gehad in de auto bij Paul de Jongh! Ik vond het eerst allemaal heel spannend maar na 2 minuten met hem in de auto waren alle zenuwen weg. Hij blijft altijd rustig en kon altijd gezellig met hem kletsen!! Heb het altijd Super gezellig gehad.

Paul de Jongh

Patricia Franscis Charité

Bij John heb ik geleerd meer zelfvertrouwen te hebben. De lessen worden samen met jou ingepland en alles word duidelijk uitgelegd. Binnen, buiten schouder en nacontrole is iets wat ik nooit meer ga... Bij John heb ik geleerd meer zelfvertrouwen te hebben. De lessen worden samen met jou ingepland en alles word duidelijk uitgelegd. Binnen, buiten schouder en nacontrole is iets wat ik nooit meer ga vergeten😂

John

Noor

Super fijne en goede lessen bij René gehad. Hij heeft mij vertrouwen gegeven. Ik heb het snel en goed geleerd!

René Voorn

Djonno

Een zeer goede structuur in het lesgeven en een positieve opstelling naar de studenten. Wani is een zeer rustige rijinstructeur bij het lesgeven. Hij geeft de beste tips die je kan gebruiken voor... Een zeer goede structuur in het lesgeven en een positieve opstelling naar de studenten. Wani is een zeer rustige rijinstructeur bij het lesgeven. Hij geeft de beste tips die je kan gebruiken voor het behalen van je rijbewijs. Ik kan geen betere rijinstructeur bedenken dan Wani.

Wani Naaman

Lindsay

Ik zou vertellen over de enthousiasme en plezier! ik had het altijd heel gezellig met mijn instructeur Paul en we konden altijd lachen met elkaar. We konden het goed vinden met elkaar maar ook... Ik zou vertellen over de enthousiasme en plezier! ik had het altijd heel gezellig met mijn instructeur Paul en we konden altijd lachen met elkaar. We konden het goed vinden met elkaar maar ook wanneer het moest konden wij sirieuse gesprekken hebben. Hij is open en heel gezellig! Paul heeft me alle tips en trucjes gegeven wat mij heel erg heeft geholpen. Hij gaf goede feedback en hij is altijd heel eerlijk en grappig!

Paul de Jongh

Roemyla

Goede rijschool

Ruud

Sara

Een fijne rijschool met een fijn opgebouwde leermethode en een gelukkig heel geduldige rijinstructeur!

Peter Sittrop

Kaan Bulduk

Ik vind het fijn dat ze gebruik maken van een app. Hierdoor weet ik precies wanneer ik les heb. Ook is het flexibel om lessen te plannen.

Alfons van Elderen

Justin