NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Ayrton Mooldijk

Een goede en aardige rijinstructeur (John Christ) hij geeft duidelijke aanwijzingen en weet wat er verwacht word op het rijexamen. Zeer tevreden over NXXT en in 1x mijn rijbewijs gehaald!

John Christ

Martijn van Oudheusden

Jazeker

John

Kevin horstman

Een goed bedrijf en zeker aan te raden

Mirjam wolf

Max Willemse

NXXT is een rijschool die ik iedereen zou aanraden. Ik heb de afgelopen tijd mogen lessen bij Paul de Jongh, een top instructeur! De hoeveelheid lessen gaat eerlijk, je zal er niet meer of minder... NXXT is een rijschool die ik iedereen zou aanraden. Ik heb de afgelopen tijd mogen lessen bij Paul de Jongh, een top instructeur! De hoeveelheid lessen gaat eerlijk, je zal er niet meer of minder krijgen dan nodig! Paul neemt de tijd om uit te leggen en geeft tips waar nodig. Op een vriendelijke manier wordt er gezegd waar je op moet letten, dit zorgt voor een fijne sfeer. Ook de positieve aspecten van je rijgedrag worden benoemd, dat geeft veel vertrouwen!

Naast de lessen zelf is het ook gezellig en kun je lekker praten. Dit zorgt voor een ontspannen en fijne sfeer om in te leren rijden!

Paul de Jongh

Nova

Ga lessen bij Xhelil!!! Hij geeft goede les en Hij blijft heel erg rustig en geeft duidelijke uitleg, mede dankzij hem heb ik vandaag mijn rijbewijs gehaald. In een woord: Super!!!!

Xhelil, bedankt voor al het geduld wat je hebt gehad en ga zo door!! Wij zien elkaar hier in de buurt vast nog wel

Xhelil Domi

Nxxt rijschool

Netjes werk en duidelijk overleg

Meneer Alfons

Patrick

De dienstverlening van NXXT was uitstekend

Wilfred Caspers

Martijn

Er is een gezellige sfeer in de auto, instructies in de lessen zijn duidelijk en je leert veel. Ik zou rijlessen hier zeker aanraden.

Jos Kohnen