NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Mees Bergsma

Lessen gevolgd bij mendel. Super blij mee!
De manier van uitleg, het herhalen van kennis en het vertrouwen in mij als leerstoel was heel fijn. Absoluut een aanrader!

Mendel meinema

Fayah van den Nieuwendijk

Ik vond de rijlessen bij John heel erg fijn!
Altijd geduldig en legt erg fijn en duidelijk uit.
Ook denkt hij altijd met je mee waar dat mogelijk is.
Ik ben super dankbaar voor al de...
Ik vond de rijlessen bij John heel erg fijn!
Altijd geduldig en legt erg fijn en duidelijk uit.
Ook denkt hij altijd met je mee waar dat mogelijk is.
Ik ben super dankbaar voor al de goede lessen!!

John Christ

Tim Smeets

Goeie instructies, goeie uitleg en vooral een goed gevoel van expertise. Altijd een fijn en veilig gevoel tijdens het lessen. Vooral de eerste paar lessen vond ik het belangrijk om een gevoel voor... Goeie instructies, goeie uitleg en vooral een goed gevoel van expertise. Altijd een fijn en veilig gevoel tijdens het lessen. Vooral de eerste paar lessen vond ik het belangrijk om een gevoel voor de auto te krijgen, en dat is iets wat Jos goed deed en ook bleef doen!

Jos Kohnen

Jaelyn Schenkel

Top! In een keer geslaagd bij Rob 👍

Rob van der Stigchel

Thouraya

Vandaag in 1x mijn rijbewijs gehaald. Ruud was precies wie ik nodig had!! Super duidelijk, af en toe streng, maar altijd gezellig 😁 Dankjewel Ruud!!

Ruud van der Linden

Mathijs

Al om al een goede/leuke ervaring naar je rijbewijs toe!
PS: René is echt een topper ;)

René Voorn en Rick Sterk

Monique W

Goeie communicatie.
Ik wist precies wat me te wachten stond en wat er van mij werd verwacht.
Hele fijne rijinstructeur.
Zeker een aanrader!

Ruud van der Linden

NXXT INDIRA CVIKO

Hele fijne dienstverlening

Indira Cviko

Lisa Bruijs

Hele fijne communicatie zowel tijdens de rijles als achteraf via berichtjes. Ik heb fijne begeleiding gehad en er wordt rustig geageerd op acties en duidelijk uitgelegd hoe je bepaalde situaties aan... Hele fijne communicatie zowel tijdens de rijles als achteraf via berichtjes. Ik heb fijne begeleiding gehad en er wordt rustig geageerd op acties en duidelijk uitgelegd hoe je bepaalde situaties aan kan pakken. Ik heb een goede ervaring met autorijden opgedaan en veel geleerd!

René Bloemsma

Simone

Van instructeur Rene Bloemsma een opfriscursus gehad(zes lessen) Mijn rijbewijs had ik 11 jaar geleden al gehaald. Nooit meer gereden en had daardoor angst om wel weer te gaan rijden. Na een... Van instructeur Rene Bloemsma een opfriscursus gehad(zes lessen) Mijn rijbewijs had ik 11 jaar geleden al gehaald. Nooit meer gereden en had daardoor angst om wel weer te gaan rijden. Na een belletje met Rene kwam hij meteen thuis langs om het een en ander te bespreken. De lessen werden ook direct ingepland. Rene blijft tijdens de lessen erg rustig en liet mij ook vooral ervaren wat ik zelf nog allemaal wist/kon. Inmiddels rijd ik alweer een paar weken rond in een eigen auto, dus ik zeg geslaagd 😁

Rene Bloemsma