NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Kevin horstman

Een goed bedrijf en zeker aan te raden

Mirjam wolf

Max Willemse

NXXT is een rijschool die ik iedereen zou aanraden. Ik heb de afgelopen tijd mogen lessen bij Paul de Jongh, een top instructeur! De hoeveelheid lessen gaat eerlijk, je zal er niet meer of minder... NXXT is een rijschool die ik iedereen zou aanraden. Ik heb de afgelopen tijd mogen lessen bij Paul de Jongh, een top instructeur! De hoeveelheid lessen gaat eerlijk, je zal er niet meer of minder krijgen dan nodig! Paul neemt de tijd om uit te leggen en geeft tips waar nodig. Op een vriendelijke manier wordt er gezegd waar je op moet letten, dit zorgt voor een fijne sfeer. Ook de positieve aspecten van je rijgedrag worden benoemd, dat geeft veel vertrouwen!

Naast de lessen zelf is het ook gezellig en kun je lekker praten. Dit zorgt voor een ontspannen en fijne sfeer om in te leren rijden!

Paul de Jongh

Nova

Ga lessen bij Xhelil!!! Hij geeft goede les en Hij blijft heel erg rustig en geeft duidelijke uitleg, mede dankzij hem heb ik vandaag mijn rijbewijs gehaald. In een woord: Super!!!!

Xhelil, bedankt voor al het geduld wat je hebt gehad en ga zo door!! Wij zien elkaar hier in de buurt vast nog wel

Xhelil Domi

Nxxt rijschool

Netjes werk en duidelijk overleg

Meneer Alfons

Patrick

De dienstverlening van NXXT was uitstekend

Martijn

Er is een gezellige sfeer in de auto, instructies in de lessen zijn duidelijk en je leert veel. Ik zou rijlessen hier zeker aanraden.

Jos Kohnen

Leenaars

Nxxt werkt met freelancers, niet met eigen instructeurs. Daar zitten goede mensen tussen, maar ook belabberde. Wij hadden helaas pech en kregen door Nxxt de slechtst scorende rij-instructeur... Nxxt werkt met freelancers, niet met eigen instructeurs. Daar zitten goede mensen tussen, maar ook belabberde. Wij hadden helaas pech en kregen door Nxxt de slechtst scorende rij-instructeur toegewezen die ruim onder het landelijk gemiddelde bleek te zitten (controleer vooral de slagingspercentages op de site van CBR - dat had ons een hoop ellende gescheeld!) De kwaliteit van de lessen en zelfs de veiligheid lieten het nodige te wensen over. Om een lang verhaal kort te maken: onze zoon heeft na vijftien maanden nog geen rijbewijs, al een half jaar geen les gehad en ziet inmiddels enorm op tegen autorijden. De correspondentie met de organsatie liep wat stroef.

Het ziet er nu na hoop heen en weer gedoe naar uit dat er alsnog een oplossing gaat komen, uiteraard met een andere instructeur. Inmiddels is zijn theorie-examen wel bijna verlopen. Het plan is nu om te kijken wat de schade van de vorige instructeur is, en we hopen dat er een daarna een bevredigende oplossing komt vanuit Nxxt: we hebben niet voor niets het masterpakket afgenomen (van ruim 2400 euro). Een voorlopige review dus.

F.

Gwen

Super lessen gehad!

Britt Siebum

Hele fijne rijinstructeur, doet goed zijn werk!

Myrna Warring

Super!!