NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Sylvana Hessels

Met dank aan Mirjam Hengeveld (in mijn vorige review had ik haar achternaam verkeerd) mijn rijbewijs in 1x gehaald. Hele fijne lessen bij haar gevolgd, blijft rustig en heeft veel geduld. Ook legt... Met dank aan Mirjam Hengeveld (in mijn vorige review had ik haar achternaam verkeerd) mijn rijbewijs in 1x gehaald. Hele fijne lessen bij haar gevolgd, blijft rustig en heeft veel geduld. Ook legt ze de dingen goed en duidelijk uit. Bedankt voor de fijne lessen Mirjam!

Mirjam Hengeveld

Sylvana Hessels

Met dank aan Mirjam Wolf mijn rijbewijs in 1x gehaald. Hele fijne lessen bij haar gevolgd, blijft rustig en heeft veel geduld. Ook legt ze de dingen goed en duidelijk uit. Bedankt voor de fijne... Met dank aan Mirjam Wolf mijn rijbewijs in 1x gehaald. Hele fijne lessen bij haar gevolgd, blijft rustig en heeft veel geduld. Ook legt ze de dingen goed en duidelijk uit. Bedankt voor de fijne lessen Mirjam!

Mirjam Wolf

Ole

Fijne lessen waarbij genoeg aandacht is voor zwakke punten

Truus

Renee Winter-Koens

Super! Alleen maar positiviteit

René bloemsma

Merit Visser

Het is een prettige rijschool, met fijne instructeurs.

Xhelil domi

Shannon Jaminon

NXXT heeft een goede dienstverlening

Peter Sittrop

Coen Leenheer

Met dank aan Peter Nagelhout m'n rijbewijs in één keer mogen halen. Duidelijke lessen en niet al te veel trucjes dit, trucjes dat. Hier leer je gewoon degelijk en netjes rijden en heb je voordat je... Met dank aan Peter Nagelhout m'n rijbewijs in één keer mogen halen. Duidelijke lessen en niet al te veel trucjes dit, trucjes dat. Hier leer je gewoon degelijk en netjes rijden en heb je voordat je aan je examen begint, het gevoel dat je snapt wat je doet.

Peter Nagelhout

Evie

Ik had een leuke en geduldige rijinstructeur

Herbert

Michelle

Een fijne ervaring gehad. Een goede rijinstructeur die duidelijk en geduldig is.

Remco Veldhuijzen

Myrthe Olieman

Fijne rijschool om je rijbewijs te halen!

Rob van der Stigchel