NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Tigo Matthijssen

Geweldige manier van lesgeven. Laten je snel comfortabel voelen.

Indira Cviko

Amy

Echt hele fijne lessen gehad en laten ook merken als ze vertrouwen in je hebben

Niek van der neut

Tim Groeneweg

Dat het een goede plek is om je rijbewijs te halen.

John christ

Sara Dees

Ik heb met erg veel plezier mijn rijlessen gevolgd! De lessen waren erg duidelijk en leerzaam.

Ruud van der Linden

Ilaria

Een super tijd gehad Jos geeft duidelijke uitleg en veel geduld heeft die, altijd een leuk praatje onderweg zo waren de lessen nooit saai, veel geleerd bij Jos kohnen en zeker een aanrader als je... Een super tijd gehad Jos geeft duidelijke uitleg en veel geduld heeft die, altijd een leuk praatje onderweg zo waren de lessen nooit saai, veel geleerd bij Jos kohnen en zeker een aanrader als je nog een goede rijschool zoekt!!

Jos kohnen

Kim f.i. Havikhorst

Erg goed, met plezier rijlessen gevolgd.

Arjan Huurneman

Melanie

Ik ben zeer tevreden over mijn rijlessen, goede en en duidelijke uitleg, ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Richard

Isis

Frank is duidelijk, geduldig en sluit aan bij je eigen tempo. Hij heeft mij na een vervelende ervaring bij een andere rijschool de rust en vertrouwen teruggegeven tijdens het rijden. Naast de... Frank is duidelijk, geduldig en sluit aan bij je eigen tempo. Hij heeft mij na een vervelende ervaring bij een andere rijschool de rust en vertrouwen teruggegeven tijdens het rijden. Naast de gezelligheid, legt hij alles uit en laat je alleen afrijden als je er echt klaar voor bent.

Frank van Schaik

Mijntje

Super fijne tijd gehad. In 1 keer geslaagd! Alles was duidelijk uitgelegd, makkelijk te bereiken, altijd op tijd en fouten maken mag altijd.

Paul

Tim Gotink

Ik heb als rijinstructeur Arjan Huurneman gehad, echt een super instructeur. Super duidelijk en doelgericht. Ik mocht van Arjan al veel dingen snel doen, want van je fouten leer je het meest! Altijd... Ik heb als rijinstructeur Arjan Huurneman gehad, echt een super instructeur. Super duidelijk en doelgericht. Ik mocht van Arjan al veel dingen snel doen, want van je fouten leer je het meest! Altijd gezellig gehad met Arjan, elke keer zat ik met een lach in de auto. Kortom top instructeur, ik raad hem aan iedereen aan!

Arjan Huurneman