NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Isis

Frank is duidelijk, geduldig en sluit aan bij je eigen tempo. Hij heeft mij na een vervelende ervaring bij een andere rijschool de rust en vertrouwen teruggegeven tijdens het rijden. Naast de... Frank is duidelijk, geduldig en sluit aan bij je eigen tempo. Hij heeft mij na een vervelende ervaring bij een andere rijschool de rust en vertrouwen teruggegeven tijdens het rijden. Naast de gezelligheid, legt hij alles uit en laat je alleen afrijden als je er echt klaar voor bent.

Frank van Schaik

Mijntje

Super fijne tijd gehad. In 1 keer geslaagd! Alles was duidelijk uitgelegd, makkelijk te bereiken, altijd op tijd en fouten maken mag altijd.

Paul

Tim Gotink

Ik heb als rijinstructeur Arjan Huurneman gehad, echt een super instructeur. Super duidelijk en doelgericht. Ik mocht van Arjan al veel dingen snel doen, want van je fouten leer je het meest! Altijd... Ik heb als rijinstructeur Arjan Huurneman gehad, echt een super instructeur. Super duidelijk en doelgericht. Ik mocht van Arjan al veel dingen snel doen, want van je fouten leer je het meest! Altijd gezellig gehad met Arjan, elke keer zat ik met een lach in de auto. Kortom top instructeur, ik raad hem aan iedereen aan!

Arjan Huurneman

Simon Reuling

Ik had als rijinstructeur Paul de Jongh, hij is een erg vriendelijke man met wie je altijd kan lachen. Ook was hij goed te bereiken en antwoordde snel op mijn vragen. Daarnaast is hij altijd... Ik had als rijinstructeur Paul de Jongh, hij is een erg vriendelijke man met wie je altijd kan lachen. Ook was hij goed te bereiken en antwoordde snel op mijn vragen. Daarnaast is hij altijd positief en geeft hij goed advies als je een keer een foutje maakt. Dan kan je wel de conclusie trekken dat hij een erg goede rijinstructeur is.

Paul de Jongh

Esmee Heller

Dat het heel erg gezellig is bij Truus in de auto.

Truus Werkman

Robbe de Boer

Goede, aardige, flexibele instructeur, een fijne leeromgeving.

Paul de Jongh

Shanoa

Erg leuke en leerzamere lessen gehad!

Truus Werkman

Indra

Superleuke instructeur, rustig en geeft de goeie informatie. Probeert echt met je te werken aan de dingen waar je nog moeite mee hebt. Heeft het beste met je voor!

Otto Ottens

Jasper

Altijd prima naar m’n zin gehad bij Jos in de auto. Hij geeft aan waar het fout gaat en hoe je dat in het vervolg kan verbeteren, maar hij geeft het ook aan als je het goed doet. Hij zorgt dat je... Altijd prima naar m’n zin gehad bij Jos in de auto. Hij geeft aan waar het fout gaat en hoe je dat in het vervolg kan verbeteren, maar hij geeft het ook aan als je het goed doet. Hij zorgt dat je het juiste niveau hebt voor het rijexamen waardoor dat bijna voelt als een formaliteit. Top!

Jos van Basten

Marco

De auto was zeer gebruikersvriendelijk. De rijinstructeurs zelf zijn het gezicht van een rijschool en deze maken of breken het succes voor het bedrijf. Met Rob van der Stigchel hebben ze een... De auto was zeer gebruikersvriendelijk. De rijinstructeurs zelf zijn het gezicht van een rijschool en deze maken of breken het succes voor het bedrijf. Met Rob van der Stigchel hebben ze een geweldige aanwinst te pakken.

Het is altijd gezellig en leerzaam in de auto. Zeer meedenkende rijinstructeur die op gepaste wijze omgaat met jouw ontwikkeling als beginnende bestuurder. Biedt genoeg mogelijkheden om het rijden op eigen initiatief te ervaren en blijft altijd alert om in te grijpen waar nodig. Zeker een pluspunt dat hij ook interesse in jou toont als persoon en niet enkel als leerling.

Kortom, de begeleiding was top. Ik ga met een goed gevoel binnenkort de eerste keer afrijden. Bedankt Rob!

Rob van der Stigchel