NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Ruben Derrez

Zeer tevreden! Legt alles goed en duidelijk uit en neemt zijn tijd voor jou.

Tovik Ajhoun

Marit Lunshof

Super rijlessen gehad en mijn rijangst eindelijk overwonnen door Evelien. Mijn rijbewijs bij haar gehaald. Niemand had het beter kunnen doen dan Evelien. Zo geduldig en de volledige aandacht gekregen.

Evelien Mulder

Pauline Wijers

Prima lessen, goede begeleiding

Alfons van Elderen

Joey Quaedflieg

Dat ze goed hun best doen zodat jij je rijbewijs haalt

Jos kohnen

Michele

Goede uitleg en een gezellige sfeer in de auto. Altijd willen helpen

Paul de jongh

Isabelle de vos

Super fijne rijinstructeur!! Brengt je op je gemak en legt alles rustig en goed uit!
Zou iedereen john aanbevelen!

John crist

Rebin

Mijn ervaring met NXXT en de legendarische rijinstructeur Mendel Meinema was uitzonderlijk positief. Zijn relaxte houding in combinatie met directe en duidelijke instructies zorgde voor een... Mijn ervaring met NXXT en de legendarische rijinstructeur Mendel Meinema was uitzonderlijk positief. Zijn relaxte houding in combinatie met directe en duidelijke instructies zorgde voor een leeromgeving waarin ik me comfortabel en vertrouwd voelde. Hij benadrukte het belang van het volgen van stappen en zorgde ervoor dat ik de logica achter elke actie begreep, wat mijn rijvaardigheid aanzienlijk verbeterde. Dankzij zijn aanpak ben ik nu een zelfverzekerde bestuurder met mijn rijbewijs op zak. Ik zou hem zonder twijfel aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een kwalitatieve rijopleiding!!

Mendel Meinema

Boaz

Snelle beschikbaarheid en ze denken mee in wat ik nodig had

Rene Bloemsma

Inge hollander

Ik zelf heb een fijne rijinstructrice gehad " Evelien Mulder" in Assen. Begripvol en behandeld je met respect. Netjes op tijd. Ik heb jarengeleden ook les gehad maar zij is de beste die ik heb... Ik zelf heb een fijne rijinstructrice gehad " Evelien Mulder" in Assen. Begripvol en behandeld je met respect. Netjes op tijd. Ik heb jarengeleden ook les gehad maar zij is de beste die ik heb gehad. Ze is een TOPPER. Ben volof van deze rijschool. Ik beveel deze rijschool aan👍 groet Inge

Evelien Mulder

Senne De Rooij