D

Wat een teleurstelling! Komen levertijden niet na en zijn te beroerd om te overleggen. Wat heb ik aan een mailtje met weer excuses dat de levering weer twee weken wordt uitgesteld.

Zeer slecht!

Van den kommer

30 Rombus planken besteld bij nubuiten, ruim 30 euro per plank. Van de 30 planken hebben er 11 zodanig krommingen dat je ze niet sluitend op de andere planken krijgt en dus enorme kieren... 30 Rombus planken besteld bij nubuiten, ruim 30 euro per plank. Van de 30 planken hebben er 11 zodanig krommingen dat je ze niet sluitend op de andere planken krijgt en dus enorme kieren overhoud.
Nubuiten interesseert het geen bal, en we krijgen geen nieuwe planken en kunnen dus 330 euro weg gooien.
Wat een kut bedrijf,
WEES WIJS, BESTEL HIER NOOIT
Je krijgt zeker geen waar voor je geld

Kromme planken van 30 euro per stuk waar je Niks mee kan

Gerard Uytdewilligen

Levering klopt niet, niet oplossing gericht.
Wat ging er mis? Alles behalve de betaling.
Levering klopt niet, niet oplossing gericht.
Wat ging er mis? Alles behalve de betaling.
29juni een bestelling gedaan van 2500 euro. Alles was ruim op voorraad. Na betaling mag je ervan uitgaan dat je dan een gedeelte van de voorraad heb betaald/gekocht. Vrijdag 2 juni mail gekregen dat ze niet meer op voorraad waren, vreemd ik had alles al betaald en er was een ruime voorraad. Mail gekregen met de maten die wel op voorraad zijn, daarop gereageerd dat ik een maatje grote (planken) ook goed is. Nu weer bericht gehad dat ze de planken aanpassen en dat de bestelling pas 16 juni kan worden geleverd.

Op de site staat “binnen enkele dagen geleverd. Moet zeggen dat ruim een halve maand geen enkele dagen zijn.

Ik heb alles maar geannuleerd, oplossing gericht zijn ze niet. En vinden alles wel best, blijkbaar kunnen ze makkelijk een paar klanten missen. Hoop dat dit snel voorbij gaat waardoor de klant wel weer voorop staat.

Ben niet van recensies schrijven maar vind dat iedereen het recht heeft om te weten dat wat er op de site staat zeker niet werkelijkheid is. En dat ze de klant makkelijk een paar weken laten wachten.

Linsey

Bestel hier nooit! Een bestelling geplaats met uiteraard bezorgkosten van 99 euro. Krijg ik 3 dagen later een mail dat ik even 75 euro extra moet betalen omdat se het blijkbaar in delen versturen is... Bestel hier nooit! Een bestelling geplaats met uiteraard bezorgkosten van 99 euro. Krijg ik 3 dagen later een mail dat ik even 75 euro extra moet betalen omdat se het blijkbaar in delen versturen is niet mijn probleem dat jullie het niet in 1 keer versturen. Bestel hier dus nooit!!

Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst, dank daarvoor. U heeft producten uit de categorie hout en categorie bestrating gecombineerd besteld. Voor de levering hiervan brengen wij €75,- toeslag in rekening.

Niet bestellen

H.Quaak

Hout-beton schutting besteld. Gekozen voor afhalen, gezien de hoeveelheid klachten over late/onduidelijke bezorging. Alles lijkt op voorraad en binnen 3 dagen leverbaar. Ik heb na 5 dagen nog steeds... Hout-beton schutting besteld. Gekozen voor afhalen, gezien de hoeveelheid klachten over late/onduidelijke bezorging. Alles lijkt op voorraad en binnen 3 dagen leverbaar. Ik heb na 5 dagen nog steeds geen afhaal bericht gekregen. Gebeld, niemand neemt op. Gemaild, na 3 dagen nog geen antwoord. Langsgegaan bij het afhaalpunt: sorry, sorry, het wordt waarschijnlijk pas volgende week. Uiteindelijk wordt het 3 weken later. Nou, daag! Ondertussen zie ik ook steeds meer klachten over de kwaliteit, dus ik annuleer de boel.

Wees in ieder geval eerlijk en pas de levertijden op de website aan naar 3 dagen i.p.v. 3 weken! Dit is niet een “tijdelijk probleem” zoals de medewerker zei, dit is chronisch. Als klantenservicemedewerker durf je de telefoon toch ook niet meer op te nemen? Besteed die tijd om de website te updaten, dan doe je nog wat nuttigs…

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zoek vooral verder en bestel hier niet!

De jong

Zeer teleurstellend

Beschrijf uw ervaring in een regel

Simpelweg slecht. Reageren nergens op zodra je de bestelling geplaatst en betaald hebt!

Alexandra

Ronduit slecht; communicatie slecht, levering maar matig, hout dubieus en vooral heel veel frustratie bij ons als klant. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurd niet, vragen om een... Ronduit slecht; communicatie slecht, levering maar matig, hout dubieus en vooral heel veel frustratie bij ons als klant. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurd niet, vragen om een oplossing, die wordt geboden en dan toch weer niet. Kortom, wordt geen klant bij NuBuiten, het levert helaas meer ellende op en een wrange nasmaak dan dat je een blije klant bent!

Waardeloos, niet doen !!

Ron

Pergola besteld en met verkeerde bouten geleverd, gebeld en 2 dagen later nieuwe bouten, netjes opgelost!

Pergola besteld

R. Kooij

Het bestellen gaat prima en er is een duidelijke site hiervoor.
Qua behulpzaamheid in de winkel zelf vind ik het een tuk minder!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Hoewel de bestellingen niet altijd compleet zijn geleverd, wordt het wel zorgvuldig afgehandeld met een nalevering.

Min

Bestelling was niet juist. Herstellen was geen probleem. Door de omvang van de producten is het echter niet zomaar omgeruild.

Matig