Linsey

Bestel hier nooit! Een bestelling geplaats met uiteraard bezorgkosten van 99 euro. Krijg ik 3 dagen later een mail dat ik even 75 euro extra moet betalen omdat se het blijkbaar in delen versturen is... Bestel hier nooit! Een bestelling geplaats met uiteraard bezorgkosten van 99 euro. Krijg ik 3 dagen later een mail dat ik even 75 euro extra moet betalen omdat se het blijkbaar in delen versturen is niet mijn probleem dat jullie het niet in 1 keer versturen. Bestel hier dus nooit!!

Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst, dank daarvoor. U heeft producten uit de categorie hout en categorie bestrating gecombineerd besteld. Voor de levering hiervan brengen wij €75,- toeslag in rekening.

Niet bestellen

H.Quaak

Hout-beton schutting besteld. Gekozen voor afhalen, gezien de hoeveelheid klachten over late/onduidelijke bezorging. Alles lijkt op voorraad en binnen 3 dagen leverbaar. Ik heb na 5 dagen nog steeds... Hout-beton schutting besteld. Gekozen voor afhalen, gezien de hoeveelheid klachten over late/onduidelijke bezorging. Alles lijkt op voorraad en binnen 3 dagen leverbaar. Ik heb na 5 dagen nog steeds geen afhaal bericht gekregen. Gebeld, niemand neemt op. Gemaild, na 3 dagen nog geen antwoord. Langsgegaan bij het afhaalpunt: sorry, sorry, het wordt waarschijnlijk pas volgende week. Uiteindelijk wordt het 3 weken later. Nou, daag! Ondertussen zie ik ook steeds meer klachten over de kwaliteit, dus ik annuleer de boel.

Wees in ieder geval eerlijk en pas de levertijden op de website aan naar 3 dagen i.p.v. 3 weken! Dit is niet een “tijdelijk probleem” zoals de medewerker zei, dit is chronisch. Als klantenservicemedewerker durf je de telefoon toch ook niet meer op te nemen? Besteed die tijd om de website te updaten, dan doe je nog wat nuttigs…

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zoek vooral verder en bestel hier niet!

De jong

Zeer teleurstellend

Beschrijf uw ervaring in een regel

Simpelweg slecht. Reageren nergens op zodra je de bestelling geplaatst en betaald hebt!

Alexandra

Ronduit slecht; communicatie slecht, levering maar matig, hout dubieus en vooral heel veel frustratie bij ons als klant. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurd niet, vragen om een... Ronduit slecht; communicatie slecht, levering maar matig, hout dubieus en vooral heel veel frustratie bij ons als klant. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurd niet, vragen om een oplossing, die wordt geboden en dan toch weer niet. Kortom, wordt geen klant bij NuBuiten, het levert helaas meer ellende op en een wrange nasmaak dan dat je een blije klant bent!

Waardeloos, niet doen !!

Ron

Pergola besteld en met verkeerde bouten geleverd, gebeld en 2 dagen later nieuwe bouten, netjes opgelost!

Pergola besteld

R. Kooij

Het bestellen gaat prima en er is een duidelijke site hiervoor.
Qua behulpzaamheid in de winkel zelf vind ik het een tuk minder!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Hoewel de bestellingen niet altijd compleet zijn geleverd, wordt het wel zorgvuldig afgehandeld met een nalevering.

Min

Bestelling was niet juist. Herstellen was geen probleem. Door de omvang van de producten is het echter niet zomaar omgeruild.

Matig

Reno

Bezorger die voor het bedrijf werkt leverde de (zware) bestelde beton poeren op de openbare stoep en wou het niet even in de voortuin neer zetten.

Slechte service

Stravers

Slechte kwaliteit douglas hout., chauffeur was wel goed, netjes het hout op de goede plaats neergezet.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slechte kwaliteit douglas hout.

Ferry van Rijn

Het tuinhuisje dat ik besteld had bleek na levering de verkeerde maat. Het oude had ik al afgebroken. Ik heb daarna nog 5 dagen moeten wachten voor ik de goede kreeg. Een fout maken is menselijk,... Het tuinhuisje dat ik besteld had bleek na levering de verkeerde maat. Het oude had ik al afgebroken. Ik heb daarna nog 5 dagen moeten wachten voor ik de goede kreeg. Een fout maken is menselijk, maar los het dan met spoed op. De bereikbaarheid is matig. Telefonisch bijna niet en via e-mail duurt het ook te lang.
De aanvullende vragen betreffende het opbouwen werden wel naar tevredenheid beantwoord.

Beschrijf uw ervaring in een regel

De service mag veel beter