iris

Wat spullen voor de tuin besteld en is super mooi uitgepakt, bedrijf heeft ons goed geholpen met hun service

Beschrijf uw ervaring in een regel

echt top bedrijf! ging allemaal super

keesjan

Tuinhuis kwam snel binnen en was met hulp via de mail snel opgezet, helemaal top

Beschrijf uw ervaring in een regel

Tuinhuis besteld, echt mooi!!

Lucas

Ik heb hier hout en verf besteld, kwam snel binnen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Top bedrijf, behulpzaam personeel en goede prijzen

Henk van Es

Snel binnen en erg mooi

Beschrijf uw ervaring in een regel

hout besteld hier en alles is soepel verlopen!!

roeland teunissen

Ik heb een mooie blokhut hier besteld, hout was van goed kwaliteit en installatie was relatief eenvoudig, al met al zeer tevreden

Beschrijf uw ervaring in een regel

zeer tevreden over dit bedrijf

Marien

Heb in juni twee deuren voor mijn blokhut besteld, volgens de site stonden deze op voorraad, keurig betaald en een orderbevestiging gekregen dus wachten op de levering maar in juli niet, in augustus... Heb in juni twee deuren voor mijn blokhut besteld, volgens de site stonden deze op voorraad, keurig betaald en een orderbevestiging gekregen dus wachten op de levering maar in juli niet, in augustus niet, in september niet daarop maar een keer een mail gestuurd, netjes antwoord gekregen en kreeg het advies om andere deuren (niet gegrond) te kiezen want die konden ze wel leveren uiteindelijke toch maar gekozen voor de onbehandelde deuren, krijg ik opnieuw een orderbevestiging met de levertijd van 3 tot 4 weken, gekeken op hun site maar daar staan de deuren op voorraad, uiteraard is dit de eerste en de laatste keer bij nubuiten.nl, ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen maar heb het idee dat ze het ene gat met het andere vullen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Actuele informatie op de site klopt niet.

Prijn

Alles gaat mis bij dit bedrijf. Onjuiste voorraad informatie op hun website. Onjuiste levertijden. Slecht personeel. Ze doen geen enkele moeite voor je terwijl je toch voor meer dan € 5000 besteld... Alles gaat mis bij dit bedrijf. Onjuiste voorraad informatie op hun website. Onjuiste levertijden. Slecht personeel. Ze doen geen enkele moeite voor je terwijl je toch voor meer dan € 5000 besteld hebt.

NIET BESTELLING BIJ DIT BEDRIJF!

SLECHT

Matthias

Overzichtelijke site

Ik kon vlot bestellen

Producten aan een eerlijke prijs

Zeer goed

peter

Na een wachttijd van 15 weken , op de site staat op voorraad en levern binnen 2 tot 6 weken, is het vandaag aangekomen. Ik moet zeggen dat ik blij was voor 5 min. eens het pakket afgezet was was... Na een wachttijd van 15 weken , op de site staat op voorraad en levern binnen 2 tot 6 weken, is het vandaag aangekomen. Ik moet zeggen dat ik blij was voor 5 min. eens het pakket afgezet was was het al duidelijk dat het onvolledig was. Dus zelf na 15 weken zijn ze niet in staat om een levering volledig en correct te doen. ik weet niet wat soort firma het is maar lang gaan ze zo niet meer bestaan. Dus een oproep aan iedereen bezin eer je begint met de firma nu buiten. Dit is ongehoord en ze zijn on betrouwbaar.Nooit meer voor mij . Bestel elders en je zal altijd een betere service hebben.

rampzalig en slecht

Dimi

2 stuk stalen ramen met zwarte coating besteld.
Levertijd was 1/5 dagen tot mijn verbazing was de levering al snel binnen met 3 dagen. Zat keurig ingepakt met bubbelfolie en in een ruime doos.

2 stuk stalen ramen met zwarte coating besteld