Lidia

Bestelling geplaatst op 24 juni. Duurde lang voordat het geleverd is omdat er blijkbaar weinig voorraad was van de Zweeds rabat planken. Ze zijn nu wel geleverd maar heb wel schade aan 3 planken.... Bestelling geplaatst op 24 juni. Duurde lang voordat het geleverd is omdat er blijkbaar weinig voorraad was van de Zweeds rabat planken. Ze zijn nu wel geleverd maar heb wel schade aan 3 planken. Gebeld en moest mail sturen met foto's en ze waren het eens dat de schade wel heel erg was. Dus krijg 3 nieuwe. Jammer niet helemaal tevreden vanwege de erg lang levertijd maar wel netjes opgelost met de schade.

Bestelling van 24 juni

Filip

Bij NuBuiten staan ze snel en altijd voor je klaar. Ze hebben op veel gebieden hele goede kwaliteiten: productkennis, creativiteit, een goed logistiek plan en hele mooie producten. Een bezoekje aan... Bij NuBuiten staan ze snel en altijd voor je klaar. Ze hebben op veel gebieden hele goede kwaliteiten: productkennis, creativiteit, een goed logistiek plan en hele mooie producten. Een bezoekje aan de showroom is voor een wat groter project van harte aan te raden. Er staan veel modellen en aardige medewerkers op je te wachten. Ze denken goed mee en nemen ruim de tijd om aan jouw wensen te voldoen. Heb in de wat heftigere corona-tijden twee keer los hout besteld ter aanvulling van mijn buitenverblijf. Bij één van de twee bestellingen konden ze onverwacht niet aan de leverdatum voldoen, maar dit werd tijdig gecommuniceerd en in overleg werd er een goede oplossing bedacht. Aan de andere reviews te lezen is dit niet altijd het geval geweest, wat ik plaatsvervangend erg jammer vind. Mijn eigen ervaringen zijn niets anders dan positief geweest en zou daarom iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen bij NuBuiten.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Bij Nubuiten staan ze altijd voor je klaar.

Pauline

Blij met mijn aankoop. Snel en netjes verpakt afgeleverd.

Blij met mijn aankoop

Fam.

Hallo Nubuiten,
Hallo Nubuiten,
De wilgenschermen waren niet leverbaar. Maar de donkerdere variant wat jullie hebben voorgesteld is ook mooi en staat goed in de tuin bedankt voor het meedenken. Misschien hebben de andere buren en wij volgend jaar nog meer nodig voor de andere kant vd schutting dan komen we bij jullie terug.
Grtjs, fam. Haken

Wilgenschermen

Gerlind

Hallo, ik wil het toch even kwijt omdat ik enorm blij ben bij andere bedrijven in de buurt geprobeerd te bestellen maar al het hout wat ik wilde was uitverkocht bij hun. Na verder gekeken te hebben... Hallo, ik wil het toch even kwijt omdat ik enorm blij ben bij andere bedrijven in de buurt geprobeerd te bestellen maar al het hout wat ik wilde was uitverkocht bij hun. Na verder gekeken te hebben bij nubuiten uitgekomen zij hadden het wel op voorraad in Hardinxveld. Besteld en afgehaald moest wel 1 uur rijden om er te komen maar ik heb wel wat ik wilde. Erg fijn en snel kunnen afhalen in onze vakantie. Tot ziens!

Wil het toch even kwijt

P.F.

Ik heb zelf een poort gemaakt en hiervoor ophangmateriaal besteld bij nubuiten.nl , was snel geleverd met Post nl.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik heb zelf een poort gemaakt

Sjaak

Vandaag mn planken afgehaald in locatie hardinxveld geholpen door een aardig mevrouw ze leende me even een handzaagje zodat ik planken kon zagen ze paste niet in mn auto
kreeg ook nog bakje...
kreeg ook nog bakje koffie omdat het wel een werkje was

vandaag mn planken afgehaald

Evelien

Speeltoestel en wat accessoires besteld voor mijn dochter want die is jarig over 2 dagen. We hebben een week geleden een schommel besteld en deze is vanmorgen geleverd. Voorraad en levertijd zoals... Speeltoestel en wat accessoires besteld voor mijn dochter want die is jarig over 2 dagen. We hebben een week geleden een schommel besteld en deze is vanmorgen geleverd. Voorraad en levertijd zoals de website aangeeft. Ze zal enorm blij zijn en kan lekker spelen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Speeltoestel met accessoires besteld, netjes geleverd

Rene

De grootste stommiteit van dit jaar was het bestellen van een (op papier) mooie schuur bij NuBuiten. Een week of drie na de bestelling werd het pakket (geheel in plastic verpakt) afgeleverd. Tijdens... De grootste stommiteit van dit jaar was het bestellen van een (op papier) mooie schuur bij NuBuiten. Een week of drie na de bestelling werd het pakket (geheel in plastic verpakt) afgeleverd. Tijdens het uitpakken bleek het pakket van binnen zeiknat te zijn. Zwart uitgeslagen hout als gevolg. Nadat ik dat had gemeld, kreeg ik als antwoord dat het een natuurproduct is, waar je verkleuring van kunt verwachten. Alsof je akkoord gaat met rotte appels bij de groenteboer, want het is een natuurproduct, niet? Zover de eerste tegenslag.
Er bleek een plank te krom te zijn om te kunnen gebruiken. Na de foto's gestuurd te hebben zouden ze die naleveren. Na drie weken vakantie heb ik geinformeerd naar de plank. Volgens hen kwam die pas met de volgende zending binnen, maar volgens mij hebben ze die nooit besteld. Ruim 7 weken(!) gewacht op een plank. Helaas was die maat niet elders te vinden, dus ik moest geduld hebben. Ondertussen het ene na het andere excuus aan moeten horen.
Inmiddels zit de schuur in elkaar, blijken de deuren krom te zijn. Boven wijken ze 2cm, onder 4cm. Daarvan krijg ik te horen dat ik ze verkeerd heb opgeslagen en dat ik ze maar een paar weken onder spanning moet zetten. Tsja, natuurproduct....
De kwaliteit van hun producten is armoedig en de service is om te janken. Had ik dit van tevoren geweten, dan had ik nooit iets bij deze partij gekocht.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een halve ster is al teveel

Wouter

Leugenachtige website , levertijden kloppen totaal niet , informatie die wordt versterkt door de klantenservice is ook ronduit slecht .
Aftersales slecht, bieden aan een order te Annuleren ,...
Aftersales slecht, bieden aan een order te Annuleren , wanneer ik de aanbieding wil verzilveren , dan kan het ineens niet meer ??

Slecht slecht slecht , koop hier niet!

Zeer slecht !!!