Prive

Snell service.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Top chauffeur zetten het perfect op zijn plek.

Jeroen Brugge

Goede ervaring - ik zou er weer bestellen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goed afgehandeld en vlotte levering

Arnout

Zelf kon ik niet thuis zijn op het moment van levering. heb de locatie waar het neergezet moest worden in de achtertuin beschreven. helemaal goed gegaan zonder overlast voor de buren.

prima levering zonder gedoe

Klusbedrijf Jasper de Jong

Duidelijke communicatie (binnen 24h) vanuit NuBuiten wanneer er onverhoopt iets niet op voorraad is of een langere levertijd kent.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ruime voorraad en goede kwaliteit van producten.

Rick

1 order geplaatst omdat er snelle levertijden bij stonden en de prijs gunstig was. Wat een spijt!

Absurd hoelang het duurde voordat er een keer kon worden geleverd. De order werd niet compleet geleverd. Dit vonden ze niet nodig om van te voren even te melden. Waardeloos!

Mijn bestelling:
10x balken 3m “binnen 72 uur”.. na 10,5 weken
13x balken 4m “binnen 11 dagen”.. na 8,5 weken

Veeel langere levertijden!

Koos

Met NuBuiten.NL kom je buitengewoon in de knel . Tranen met tuiten en dit is niet overdreven bedoeld . Als je een bijna zenuwinzinking wilt koop dan hier .
Dit bedrijf beloofd buitengewone...
Dit bedrijf beloofd buitengewone mooie tuin ervaringen uiteindelijk verdwaal je in een wildernis .
Mijn ervaring komt overeen met al de slechte ervaringen die hier al geschreven staan .
Ja, had ze al gelezen voor dat ik een bestelling deed maar was in de veronderstelling dat er ondertussen wel verbetering was opgetreden.
Kortom het werd ook een absoluut drama en de service maar telkens weer tegen mij blijven zeggen : ik wens u nog een fijne dag toe .Wat echt zo schandelijk irritant aanvoelde .

AAN NUBUITEN.NL
STOP SNEL MET DIT BUITENGEWONE KLANTONVRIENDELIJK GEDRAG ! ! !
IK WENS U BETERSCHAP TOE ! ! !

Beschrijf uw ervaring in een regel

BUITENGEWOON SLECHT ! ! !

S

Tot twee keer toe besteld bij Nubuiten en ik ben niet te spreken over hun service.
Ze adverteren met: "Binnen 4 werkdagen in huis". VERGEET HET MAAR!
Ik heb nu ook 3 palen binnen gekregen...
Ze adverteren met: "Binnen 4 werkdagen in huis". VERGEET HET MAAR!
Ik heb nu ook 3 palen binnen gekregen die onder de schimmel zitten. Ze zeggen dat dit kan gebeuren en dat je het zelf maar moet gaan schoonmaken. Lijkt mij een beetje de omgekeerde wereld en je krijgt het niet 100% schoon. Ik wil de palen in het zicht gaan gebruiken, maar omruilen komen ze niet doen.
Service is een groot woord bij Nubuiten, want elke keer komen ze terug met vage e-mails (en ook pas na 3 dagen).
Voor mij nooit meer!!

WAARDELOOS

Jeroen Vlis

Ben zeker tevreden! Onze tuin is erg mooi geworden, erg leuk voor de zomer!

Zeker tevreden

Laurens

Mooie spullen en kwam optijd

Prima gegaan

Laurens De Vries

Tegels gelocht voor bestrating, erg mooi geworden. En dat voor deze prijs!

Tegels gekocht