Marco

Een flinke bestelling van voorraad artikelen via site op 8 juni op tijd besteld waarvan de levering op basis van postcode woensdag 10 juni zou plaatsvinden. Op dinsdag (9e) niets vernomen van... Een flinke bestelling van voorraad artikelen via site op 8 juni op tijd besteld waarvan de levering op basis van postcode woensdag 10 juni zou plaatsvinden. Op dinsdag (9e) niets vernomen van transporteur dus bellen met NuBuiten, vergeet het maar..., gewoon onbereikbaar!, achteraf snap ik wel waarom met al dat gezeik! Uiteindelijk via omwegen iemand gesproken en het zou een week later (16e) geleverd worden, wederom woensdag. Nee hoor, gisteren via chat contact gehad en nu vernomen dat niet alles op voorraad is!!! Wat een trieste onbetrouwbare onderneming.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Bizar bedroevend en misleidend bedrijf!

Wouter

Op 27 mei mijn bestelling geplaatst ( helaas alleen via webwinkel mogelijk) maar vragen kreeg ik snel beantwoord die ik daarvoor via de mail had gevraagd.

Binnen een week een excuses dat...

Binnen een week een excuses dat er onderdelen niet geleverd konden worden op de afgesproken tijd en dat ze alternatieven hiervoor hadden, deze wou ik niet en afgesproken of het mogelijk was om in 2x te leveren.
dit was geen probleem.
2 weken na mijn bestelling poeren/ schroeven en hout geleverd. helaas miste er iets maar na 1 mail kreeg ik de spullen nageleverd.

Ondanks de drukte ( en niet telefonisch benaderbaar) en de grote run nu op Douglas hout snelle en goed service.

Ook personeel in de winkel van Hardinxveld super ben daar 2x wezen kijken en gaven goed advies.

Wouter

Nette service, ondanks drukt snel geleverd !!!! NUbuiten.nl

Sander

Buitengewoon genieten? Niet via NuBuiten want die maken er een zooitje van. Vanwege informatie op de website enkel artikelen besteld die op voorraad zijn zodat vlot geleverd kan worden (5 dagen... Buitengewoon genieten? Niet via NuBuiten want die maken er een zooitje van. Vanwege informatie op de website enkel artikelen besteld die op voorraad zijn zodat vlot geleverd kan worden (5 dagen zoals vermeld wordt niet gehaald maar dat is begrijpelijk). Levering zou 13 dagen na order zijn. Volgende dag neemt men contact op dat een balk toch is uitverkocht. Als ik akkoord ga met een breder tpe kan met toch op tijd leveren. Een dag voor levering geen verzendbevestiging. Contact kan alleen via email en niet telefonisch. Reply is dat de artikelen nog 5 weken levertijd hebben. Gerefereerd naar eigen email met bevestiging en antwoord is: Ja maar nu zijn er 3 andere artikelen niet op voorraad. Ze weten absoluut niet waarmee ze bezig zijn. Order geannuleerd en gelukkig wel vlot teruggestoord zodat ik bij de concurrend kon bestellen (die wel in 7 dagen levert) en die blijkt nog een paar honderd euro voordeliger te zijn ook.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Die maken er een zooitje van!

Paul

Nu voor een 2e keer iets besteld bij Nubuiten, ondanks een al eerder mindere ervaring. Door de levertijd en prijs laten verleiden hier weer te kopen. Dat nooit meer. Liever naar een partij die het... Nu voor een 2e keer iets besteld bij Nubuiten, ondanks een al eerder mindere ervaring. Door de levertijd en prijs laten verleiden hier weer te kopen. Dat nooit meer. Liever naar een partij die het wel kan leveren, of daar beter over communiceert.

Versturen wel dakonderdelen, geven daarna aan dat het 9 weken duurt voordat de rest geleverd wordt. Moet vervolgens retour zending zelf betalen, voor de reeds geleverde onderdelen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Geven aan binnen 4 dagen geleverd, maar doen er 9 weken over.

Joepie

NOOIT MEER!
Hout besteld, na een week nog geen bericht over eventuele levertijd. Zelf contact opgenomen. Mailtje terug, excuses het hout is niet op voorraad.
Order geannuleerd. (Nu, twee...
NOOIT MEER!
Order geannuleerd. (Nu, twee weken later, nog steeds geen geld terug (€980,-!))
Gemaild of een ander type hout wel op voorraad was, zou er zeker zijn. Dit maar besteld. Weer een week niets gehoord over levertijd. Wederom zelf contact opgenomen. Hout zou week erop geleverd worden. Oke, prima. Week erop... niets in huis. Contact opgenomen, bleek ook dit hout toch NIET op voorraad.
Bijna 2000,- verder, geen hout en ook nog geen terugbetaling.
Wat een frustratie :-(
Niet aan te raden dus...

NOOIT MEER!!

Marijke

Helaas is mijn ervaring met nubuiten niet zo positief, beter gezegt vol fustraties. Op 28 april besteld, op 14 mei geleverd terwijl indicatie levertijd 4 werkdagen was, incompleet geleverd, geen... Helaas is mijn ervaring met nubuiten niet zo positief, beter gezegt vol fustraties. Op 28 april besteld, op 14 mei geleverd terwijl indicatie levertijd 4 werkdagen was, incompleet geleverd, geen communicatie vanuit nubuiten, klachten anoniem per email afgehandeld, nalevering met GLS wederom slecht en beschadigd en tot op de dag van vandaag geen factuur Ik kan heel veel zeggen maar de volgende zaken geven voor mij de doorslag voor deze beoordeling.

1. communicatie is zeer slecht. Je plaats een order, betaald en ontvangt alleen een leveringsbevestiging. Dan hoor je niets, geen indicatie van levering, geen factuur helemaal niets. Totdat ik zelf ging bellen en dan blijkt dat er dingen toch niet helemaal in orde zijn en de order later geleverd wordt, geen problem echter had ik het grag geweten. Maak een banner op je website onze levertijden zijn langer dan normaal door de drukte dat is al voldoende. Maar niets behalve een order bevestiging terwijl je betaald hebt is echt niet netjes en wekt geen vertrouwen.

Daarnaast zijn alle beoordelingen niet gelinkt aan hun website en als je opzoek gaat vind je veel negatieve berichten. Dit is nogal misleidend.

2. Levering
De chauffeur stond plots op straat, geen bericht vooraf, geen mail vooraf en niet aanbellen. Dit is niet handig bij levering van droog hout en op prive adres is. Dan ligt het gewoon op straat

3. Klachtafhandeling
De levering was niet compleet en beschadigd. Geen probleem kan gebeuren. Ik belde ze op. Antwoord was stuur maar een email. Daarop een bericht binnen 4 dagen nemen we contact op. Wat is dan het nut van een telefonische klantenservice?

Al met al zou ik nubuiten nu niet aanbevelen, ik zou ze adviseren de webshop, klantenservice en communicatie te optimaliseren en duidelijker te communiceren.

De productkwaliteit omschrijven wij als redelijk, er zijn betere leveranciers voor steigerhout. De prijs daarin tegen was prima.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Communicatie is waardeloos, levertijden op website kloppen niet, kwaliteit hout redelijk

Said

Wat een zootje!!!zo veel hoofdpijn heb ik nog nooit gehad met een bedrijf. Communicatie is ontzettend slecht en traag. Alles wordt verkeerd en beschadigd geleverd. Doe je zelf een lol en verspill je... Wat een zootje!!!zo veel hoofdpijn heb ik nog nooit gehad met een bedrijf. Communicatie is ontzettend slecht en traag. Alles wordt verkeerd en beschadigd geleverd. Doe je zelf een lol en verspill je tijd en je geld niet aan dit ongeorganiseerde bende.

Zeer slecht

Marnix

Zeer slechte communicatie!! Vervolgens geen levering op de afgesproken datum.

Niet terug gebeld na meerdere malen contact te hebben gezocht.

Producten zelfs niet eens leverbaar...
Zeer slechte communicatie!! Vervolgens geen levering op de afgesproken datum.

Niet terug gebeld na meerdere malen contact te hebben gezocht.

Producten zelfs niet eens leverbaar terwijl deze wel besteld zijn op de website.

KOOP HIER NOOIT WAT STELLETJE AMATEURS!!!!!!!!!!!!

ZEER SLECHTE SERVICE en communicatie

wim

Na bijna 3 weken eindelijk geleverd. Hout was ontstellend nat en de chauffeur weigerde lege pallet mee terug te nemen, want anders zat zijn camion eind van de dag vol met troep. Dus laat de klant er... Na bijna 3 weken eindelijk geleverd. Hout was ontstellend nat en de chauffeur weigerde lege pallet mee terug te nemen, want anders zat zijn camion eind van de dag vol met troep. Dus laat de klant er maar mee zitten, slechte service. Voor mij hoeft Nubuiten niet meer

Beschrijf uw ervaring in een regel

Levering en hout niet geweldig

Robin

Zeer slecht bedrijf. Van mijn totale bestelling was meer dan de helft in slechte staat. krom, over totale lengte gescheurd, transport schade, missende onderdelen bij levering, 3 weken levering, 2... Zeer slecht bedrijf. Van mijn totale bestelling was meer dan de helft in slechte staat. krom, over totale lengte gescheurd, transport schade, missende onderdelen bij levering, 3 weken levering, 2 weken nalevering. Dit bedrijf hanteerd onterecht het houtzeker keurmerk. Laat u hierdoor niet misleiden.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer slecht hout en service.