De jong

Zeer teleurstellend

Beschrijf uw ervaring in een regel

Simpelweg slecht. Reageren nergens op zodra je de bestelling geplaatst en betaald hebt!

Alexandra

Ronduit slecht; communicatie slecht, levering maar matig, hout dubieus en vooral heel veel frustratie bij ons als klant. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurd niet, vragen om een... Ronduit slecht; communicatie slecht, levering maar matig, hout dubieus en vooral heel veel frustratie bij ons als klant. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurd niet, vragen om een oplossing, die wordt geboden en dan toch weer niet. Kortom, wordt geen klant bij NuBuiten, het levert helaas meer ellende op en een wrange nasmaak dan dat je een blije klant bent!

Waardeloos, niet doen !!

Ron

Pergola besteld en met verkeerde bouten geleverd, gebeld en 2 dagen later nieuwe bouten, netjes opgelost!

Pergola besteld

R. Kooij

Het bestellen gaat prima en er is een duidelijke site hiervoor.
Qua behulpzaamheid in de winkel zelf vind ik het een tuk minder!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Hoewel de bestellingen niet altijd compleet zijn geleverd, wordt het wel zorgvuldig afgehandeld met een nalevering.

Min

Bestelling was niet juist. Herstellen was geen probleem. Door de omvang van de producten is het echter niet zomaar omgeruild.

Matig

Reno

Bezorger die voor het bedrijf werkt leverde de (zware) bestelde beton poeren op de openbare stoep en wou het niet even in de voortuin neer zetten.

Slechte service

Stravers

Slechte kwaliteit douglas hout., chauffeur was wel goed, netjes het hout op de goede plaats neergezet.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slechte kwaliteit douglas hout.

Ferry van Rijn

Het tuinhuisje dat ik besteld had bleek na levering de verkeerde maat. Het oude had ik al afgebroken. Ik heb daarna nog 5 dagen moeten wachten voor ik de goede kreeg. Een fout maken is menselijk,... Het tuinhuisje dat ik besteld had bleek na levering de verkeerde maat. Het oude had ik al afgebroken. Ik heb daarna nog 5 dagen moeten wachten voor ik de goede kreeg. Een fout maken is menselijk, maar los het dan met spoed op. De bereikbaarheid is matig. Telefonisch bijna niet en via e-mail duurt het ook te lang.
De aanvullende vragen betreffende het opbouwen werden wel naar tevredenheid beantwoord.

Beschrijf uw ervaring in een regel

De service mag veel beter

R. Middendorp

Nette prijzen, snelle reacties via de mail en telefoon

G.F. Kepel

Bij NuBuiten een kozijn met dubbele deur van douglashout besteld ter vervanging van onze oude tuinhuisdeuren. Hadden onze buurman ingeschakeld om de -overigens snel- geleverde bestelling op te halen... Bij NuBuiten een kozijn met dubbele deur van douglashout besteld ter vervanging van onze oude tuinhuisdeuren. Hadden onze buurman ingeschakeld om de -overigens snel- geleverde bestelling op te halen bij het afhaalpunt, maar het pakket bleek achteraf een door ons zelf vervoerbaar formaat te hebben. Alles is inmiddels in elkaar gezet, gemonteerd en geschilderd.
Kortom: het tuinhuis ziet er weer prachtig uit en wij zijn blij!

Top!