timmerbedrijf B. Visser

Nu Buiten, kwaliteit en past ook nog op mijn duiten!

R.P. DE BRUIN

Goede ervaring, zeker in deze tijden waar je je verwachtingen qua prijs en levertijden al snel naar beneden moet bijstellen, was dit hier helemaal niet het geval. Goede prijs, snel en netjes... Goede ervaring, zeker in deze tijden waar je je verwachtingen qua prijs en levertijden al snel naar beneden moet bijstellen, was dit hier helemaal niet het geval. Goede prijs, snel en netjes afgeleverd. De bezorger hielp mee met sjouwen en leverde in overleg aan de achterzijde af, wat hij niet hoeft te doen. Dus goede ervaring, aan te bevelen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Bestellen, afrekenen, wordt (snel) en netjes geleverd.

Saar Roofthooft

Stipt en correct

S.DIjkstra

Bestelgemak door goede website

Beschrijf uw ervaring in een regel

Prima prijs en stipte levering

Patrick Schmitt

Bezorger vond onze oprit waarschijnlijk te ver en heeft het hele pakket (overkapping 3x4 inc 2 wanden plus 4 betonpoeren) voor de oprit van de buren gezet zodat zij de auto niet weg konden rijden.... Bezorger vond onze oprit waarschijnlijk te ver en heeft het hele pakket (overkapping 3x4 inc 2 wanden plus 4 betonpoeren) voor de oprit van de buren gezet zodat zij de auto niet weg konden rijden. Het bouwen ging uiteindelijk voorspoedig, jammer dat ik nooit meer een reactie op mijn mail heb gekregen. Let op: men zegt bouwpakket maar dat wil uiteraard niet zeggen dT alles kant en klaar is. Alles, dus ook de inzagingen van de staanders tbv de balken die er bovenop gaan. Verder prima pakket waarbij je nooit schroeven te weinig hebt, de dakbedekking (pmd) prima te leggen is in je eentje en je (beperkt) echt wel een zaagfoutje kunt maken

Het was prima

Peter de Jongh

Zeer overzichtelijke website. Bestelling geleverd zoals afgesproken. Alles prima en de kwaliteit is dik in orde.

Prima kwaliteit, snel geleverd

Marc van der Sterren

Erg fijn gehopen in de winkel

Beschrijf uw ervaring in een regel

Producten liggen nog ingepakt thuis binnen kort half oktober gaan we hem plaatsen stuur dan wel foto's

Robert van den Bout

Goed heb er later nog een schutting bij gekocht
Zal wel willen dat je er makkelijker wat op kan halen

Beschrijf uw ervaring in een regel

De uitvoering was stroef maar we zijn er samen goed uitgekomen

Rick Bootsma

Dit bedrijf heeft een goede service. Ondanks dat wij tijdens de levering niet thuis waren, werden wij netjes gebeld en werd er goed overlegd.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een fijn bedrijf, met zeer goede service & goede producten

W van veller

Top kan volgens mijn niet beter

Beschrijf uw ervaring in een regel

Netjes afgeleverd niet te duur een prachtige overkapping netjes op de hoogte gehouden top