Gerard Uytdewilligen

Levering klopt niet, niet oplossing gericht.
Wat ging er mis? Alles behalve de betaling.
29juni een bestelling gedaan van 2500 euro. Alles was ruim op voorraad. Na betaling mag je ervan uitgaan dat je dan een gedeelte van de voorraad heb betaald/gekocht. Vrijdag 2 juni mail gekregen dat ze niet meer op voorraad waren, vreemd ik had alles al betaald en er was een ruime voorraad. Mail gekregen met de maten die wel op voorraad zijn, daarop gereageerd dat ik een maatje grote (planken) ook goed is. Nu weer bericht gehad dat ze de planken aanpassen en dat de bestelling pas 16 juni kan worden geleverd.

Op de site staat “binnen enkele dagen geleverd. Moet zeggen dat ruim een halve maand geen enkele dagen zijn.

Ik heb alles maar geannuleerd, oplossing gericht zijn ze niet. En vinden alles wel best, blijkbaar kunnen ze makkelijk een paar klanten missen. Hoop dat dit snel voorbij gaat waardoor de klant wel weer voorop staat.

Ben niet van recensies schrijven maar vind dat iedereen het recht heeft om te weten dat wat er op de site staat zeker niet werkelijkheid is. En dat ze de klant makkelijk een paar weken laten wachten.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Levering klopt niet, niet oplossing gericht.

Score voor NuBuiten.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geannuleerd naar niet nakomen leverdatum