NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Moniek Rijneker

Studeren aan de NTI ervaar ik als prettig en professioneel. Het is goed te combineren met mijn fulltime werkweek.
Fijn: dat de praktijkdagen online plaatsvinden, dit mag van mij wel blijven....
Fijn: dat de praktijkdagen online plaatsvinden, dit mag van mij wel blijven. Ook na Corona.
Minder fijn: beoordeling van examens en papers mag wel sneller.

Daniëlle Blikman

Ik vind het erg overzichtelijk en goed zelf te volgen.

Sehra Sadal

Ik heb de studie super prettig ervaren. De leerkrachten en mentoren waren snel met beantwoorden van mijn mails en bij het nakijken van mijn opdrachten. Bedankt voor jullie goeide samenwerking.

Priscilla

Vivian ter Huurne van Het bruidsmeisje neemt je tijdens deze opleiding mee en zij weet je te inspireren door de liefde en passie voor haar vak met je te delen. Ik heb eerst alle theorie afgerond en... Vivian ter Huurne van Het bruidsmeisje neemt je tijdens deze opleiding mee en zij weet je te inspireren door de liefde en passie voor haar vak met je te delen. Ik heb eerst alle theorie afgerond en daarna mijn praktijk gepland. Ik ben net klaar met mijn eerste praktijkdag die door Vivian zelf is gegeven. Hierdoor heb ik veel bevestigingen gekregen op vragen die ik nog had en door een blik op haar werk mee te mogen kijken heb ik het gevoel dat ik er klaar voor ben!

Tineke Bloem

Hele fijne opleiding, je leert veel. De modules zijn goed te doorlopen en op te pakken. Examens zijn qua tijd moeilijk, qua inhoud prima. Voorbereiding van examens mag wel uitgebreider (oefenexamen... Hele fijne opleiding, je leert veel. De modules zijn goed te doorlopen en op te pakken. Examens zijn qua tijd moeilijk, qua inhoud prima. Voorbereiding van examens mag wel uitgebreider (oefenexamen lijkt niet op het echte examen). Het contact met de NTI vind ik prima, wordt goed geholpen als ik een vraag heb. Contact met de mentor heb ik niet maar heb ik ook niet nodig gehad. Stageadviseur is erg snel met reageren, erg fijn!

Joanna Lemmens

Het is fijn dat je zo vrij gelaten wordt om de opleiding te volgen. Bijna alles op eigen tempo en in je eigen tijd. De leerstof is goed te volgen en goed te leren. Ik had alleen iets meer verwacht... Het is fijn dat je zo vrij gelaten wordt om de opleiding te volgen. Bijna alles op eigen tempo en in je eigen tijd. De leerstof is goed te volgen en goed te leren. Ik had alleen iets meer verwacht van het examen, ik vond 8 vragen erg weinig vergeleken met wat je allemaal geleerd krijgt, maar ik ben geslaagd dus ik ben er positief over.

Alice

Het heeft een tijd geduurd voordat ik mijn draai had gevonden vwb studie/werk/prive. De praktijkdagen ervaar ik als zeer waardevol, vooral ook omdat ik altijd wel iemand tref waar ik een klik mee... Het heeft een tijd geduurd voordat ik mijn draai had gevonden vwb studie/werk/prive. De praktijkdagen ervaar ik als zeer waardevol, vooral ook omdat ik altijd wel iemand tref waar ik een klik mee heb en daarna elkaars nummer uitwissel. Mijn tip is dan ook: "zorg dat je in contact komt met studiegenoten, dan hoef je niet het wiel opnieuw uit te vinden. Het geeft een enorme boost als ik weer een module heb afgesloten. Doorzetten dus!

Christella de Weerd

Ideaal zo'n thuisstudie. Ik bepaal zelf wanneer ik wat doe, en als het even niet uitkomt .. dan een andere keer weer! Zeer aanbevolen!

Mirjam Van Lierop

Ik doe veel zelf en heb nog geen contact gehad met mijn mentor of docent. Wel is het vervelend dat ik niets op het studentenforum kan zetten.
De examens zijn goed geregeld.
De...
De examens zijn goed geregeld.
De praktijkdag is lastig te plannen omdat er maar weinig praktijkdagen zijn voor ontwikkelingspsychologie. Hier zou iets meer flexibiliteit wenselijk zijn, zodat je evt ook eerder het programma kan afronden. De praktijkdagen zitten ook erg snel vol waardoor je al veel vooruit moet plannen wat soms, zeker in de coronatijd, niet haalbaar is.

Gerjanne

Het is heel fijn dat ik deze opleiding in eigen tempo kan doen! Bij het begin van een jaar maak ik een planning en plan de praktijkdagen in, daarna ga ik ermee aan de slag. Het 1e en 2e jaar ging... Het is heel fijn dat ik deze opleiding in eigen tempo kan doen! Bij het begin van een jaar maak ik een planning en plan de praktijkdagen in, daarna ga ik ermee aan de slag. Het 1e en 2e jaar ging sneller dan gepland, het 3e jaar duurt langer omdat ik thuis minder goed kan werken nu de kinderen vaker thuis zitten. Ik vind de leerstof erg interessant en kan veel daarvan gelijk toepassen in het werk. Dit is zeker mijn manier van leren!