NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Jorien Elstgeest

Snelle reactie van de docent. Ik moest even wegwijs worden in de planning en ik merk soms nog wat onduidelijkheid.

Sabina

Niet doen

Studie zelf was leuk

Verschrikkelijke service

Mandy

Je kan studeren wanneer je wilt! Ik doe de klassikale variant, dat betekend dat de lessen al per jaar ingedeeld zijn. Dit motiveert je om steeds bezig te zijn met de studie. Je zit ook met een... Je kan studeren wanneer je wilt! Ik doe de klassikale variant, dat betekend dat de lessen al per jaar ingedeeld zijn. Dit motiveert je om steeds bezig te zijn met de studie. Je zit ook met een standaard clubje en je kan goed samenwerken. Ook de plotselinge corona-crisis hebben ze snel en goed opgepakt.

Ingrid

NOOIT daar een opleiding doen.
Wel verkopen masr daarna is er geen communicatie mogelijk.
Laatste examentoets is afgewezen, maar niet om goede reden.
Wacht al 3 maanden op.mijn...
NOOIT daar een opleiding doen.
Wel verkopen masr daarna is er geen communicatie mogelijk.
Laatste examentoets is afgewezen, maar niet om goede reden.
Wacht al 3 maanden op.mijn laatste cijfer.
Onderling is er ook zeer slechte communicatie.
HELP?

Geld innen

Alles in communicatie

Reactie NTI-nl:

Beste Ingrid,
Beste Ingrid,
Jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Wil je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@nti.nl? We willen jouw review graag met je bespreken. Verwijs naar jouw review en vermeld hierbij jouw studentnummer.
NTI

Jolande Pul

Super! Wel jammer dat er soms best slecht op gereageerd wordt als mentor.

Hus

Ik heb in februari 2020 een opleiding basis boekhouding geboekt bij NTI. In mijn boeking stond dat ik binnen 6 weken codes zou krijgen om een examen te kunnen boeken. We zijn nu een jaar verder en... Ik heb in februari 2020 een opleiding basis boekhouding geboekt bij NTI. In mijn boeking stond dat ik binnen 6 weken codes zou krijgen om een examen te kunnen boeken. We zijn nu een jaar verder en heb nog steeds geen codes ontvangen. Ik heb de afgelopen 6 maanden eerst 5 keer mail gestuurd maar helaas. En nu de afgelopen 2 weken heb ik 10 mailtjes 50 whatsapp berichtjes gestuurd maar helaas weer geen code ontvangen. Ik was het zo zat dat ik afgelopen donderdag helemaal naar Leiden ben gaan rijden naar hun kantoor. Dat is 60 km van mijn huis. Ze hebben mij belooft dat ik binnen 24 uur de codes zou krijgen en dat ik gebeld zou worden maar zoals altijd weer geen gehoor. Als ik naar ze bel zijn ze telefonische niet bereikbaar. Alleen de verkoopafdeling is telefonische bereikbaar.

Ik zou niet meer weten wat ik moet doen ik heb nu in totaal 15 mailtjes, 50 whatsapp berichten, uren aan de telefoon en een balie bezoek gedaan. Maar ik ben nog steeds niet geholpen. Kan nog steeds geen examen boeken.
Ze zijn gewoon heel erg slecht. Zo kan je niet met mensen omgaan.Ik heb wel mijn volledige opleiding betaald.

Snelle facturering en geld innen.

Communicatie. Bereikbaarheid. Reactie

Anja Stam

Tot nu toe vind ik het heel prettig studeren met de NTI

Gejo Kamp

Heel fijn om op je eigen momenten te kunnen studeren terwijl je toch goede begeleiding krijgt en de momenten met studiegenoten hebt om samen te kunnen werken en sparren.

Lindsey Snaphaan

Sinds september 2020 ben ik aan deze opleiding begonnen. Al enkele jaren wilde ik deze opleiding heel graag doen en uiteindelijk 5 jaar nadat ik mijn MBO had afgerond toch begonnen. Het is pittig om... Sinds september 2020 ben ik aan deze opleiding begonnen. Al enkele jaren wilde ik deze opleiding heel graag doen en uiteindelijk 5 jaar nadat ik mijn MBO had afgerond toch begonnen. Het is pittig om weer in het ritme te komen, maar met genoeg motivatie en zelf discipline is het goed te doen.
Op vragen krijg je snel antwoord, de boeken worden vlot bezorgt en zijn helemaal up-to-date.