NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Everdina Van Ede

Hele leuke praktische studie. Klassikaal fijn om contact te hebben met studiegenoten

Sanne

Ik ben erg tevreden over de opleiding. Het studieprogramma is overzichtelijk en het is prettig dat je zelf de volgorde en het tijdsbestek kan bepalen. De docenten zijn vriendelijk en leggen alles... Ik ben erg tevreden over de opleiding. Het studieprogramma is overzichtelijk en het is prettig dat je zelf de volgorde en het tijdsbestek kan bepalen. De docenten zijn vriendelijk en leggen alles duidelijk uit. De praktijken zijn erg leuk en leerzaam en het materiaal waar je mee kan werken zorgt ervoor dat je de handelingen goed onder de knie krijgt.

Hanneke Timmers

Ik ben pas net begonnen, dus veel is nog NVT, maar het feit dat ik zelf kan plannen wanneer ik examen kan doen en bijna alles online kan regelen is voor mij een enorm voordeel. Zo kan ik dit korte... Ik ben pas net begonnen, dus veel is nog NVT, maar het feit dat ik zelf kan plannen wanneer ik examen kan doen en bijna alles online kan regelen is voor mij een enorm voordeel. Zo kan ik dit korte programma (3 modules) goed naast mijn werk inplannen

E vd Berg

Al een jaar lang probeer ik contact te krijgen via de NTI met mijn begeleider om de laatste opdrachten die ik anderhalf jaar geleden heb ingeleverd (!!) terug te krijgen, en de uitslagen van mijn... Al een jaar lang probeer ik contact te krijgen via de NTI met mijn begeleider om de laatste opdrachten die ik anderhalf jaar geleden heb ingeleverd (!!) terug te krijgen, en de uitslagen van mijn laatste examens, meer dan een jaar geleden gemaakt (!!) terug te krijgen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben zo teleurgesteld en boos, wordt er gewoon moedeloos van. Alle jaren en geld die ik in mijn opleiding heb gestopt, ben bijna klaar en dan nu dit. Ze geven aan alles op orde te hebben, nou verre van. Heb nog nooit zo'n slechte organisatie meegemaakt.

teveel om op te noemen

Reactie NTI-nl:

Beste E vd Berg,
Beste E vd Berg,
Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt. We willen je graag helpen, maar dan hebben we meer informatie nodig. Kun je jouw studentnummer mail naar vraag@nti.nl? Dan nemen we contact met je op, bedankt alvast.
Groet, NTI

Els doorn

Ik ben net begonnen met mijn studie, heb nog geen contact gehad met mijn docent en of mentor, vandaar dat ik invul NVT. Daarbij vind ik het studiemateriaal goed, echter in de vragen (woordenschat,... Ik ben net begonnen met mijn studie, heb nog geen contact gehad met mijn docent en of mentor, vandaar dat ik invul NVT. Daarbij vind ik het studiemateriaal goed, echter in de vragen (woordenschat, vind ik het lastig aangezien er meerdere woorden voor de vertaling zijn. Om de juiste vertaling te kunnen geven bij bepaalde woorden moet je deze m.i. in de context kunnen lezen.)
Het principe van herhalen kan ik me helemaal in vinden.

Patricia Monteny

NTI is een fijne opleider met goede ondersteuning.

Annelies

Heerlijk om weer te studeren en dat ook echt op mijn eigen tempo te kunnen doen. De begeleiding is wel erg minimaal, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. De opdrachten zijn duidelijk genoeg om... Heerlijk om weer te studeren en dat ook echt op mijn eigen tempo te kunnen doen. De begeleiding is wel erg minimaal, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. De opdrachten zijn duidelijk genoeg om zelf aan de slag te kunnen. De inhoud van de opleiding is serieus HBO niveau, ik ben heel blij dat ik daardoor echt wordt uitgedaagd.

Moniek Rijneker

Studeren aan de NTI ervaar ik als prettig en professioneel. Het is goed te combineren met mijn fulltime werkweek.
Fijn: dat de praktijkdagen online plaatsvinden, dit mag van mij wel blijven....
Fijn: dat de praktijkdagen online plaatsvinden, dit mag van mij wel blijven. Ook na Corona.
Minder fijn: beoordeling van examens en papers mag wel sneller.

Daniëlle Blikman

Ik vind het erg overzichtelijk en goed zelf te volgen.

Sehra Sadal

Ik heb de studie super prettig ervaren. De leerkrachten en mentoren waren snel met beantwoorden van mijn mails en bij het nakijken van mijn opdrachten. Bedankt voor jullie goeide samenwerking.