NTI-nl

Studie-materialen

T Schellens

Negatieve ervaring

Niet ontdekt.

Menselijke klantenservice - lesmateriaal op niveau - bereikbaar met goede hulp wanneer hiernaar gevraagd is

Suzanne Voorbij

Deze manier van studeren past bij mij. Natuurlijk is het lastig te combineren met werk en gezin. Echter heb ik heel bewust gekozen om het op mijn eigen tempo te doen. Niemand die tegen je zegt, het... Deze manier van studeren past bij mij. Natuurlijk is het lastig te combineren met werk en gezin. Echter heb ik heel bewust gekozen om het op mijn eigen tempo te doen. Niemand die tegen je zegt, het moet nu af. Ook is dit een valkuil, omdat je echt discipline moet hebben. Maar als je dan iets inlevert en het resultaat is goed, dan wil je juist door. De lesstof is interessant en de opdrachten zijn goed uitgelegd. Ook is de facebook pagina van de studie erg handig.

Shir

De opleiding is goed in elkaar gezet en je leeromgeving spreekt grotendeels voor zich. Het is wel jammer dat je herkansingen €100 is, dat is een flink bedrag.

Daarnaast kan het...

Daarnaast kan het dashboard best onduidelijk zijn, je hoort er veel informatie te vinden over wie je mentoren zijn en waar je praktijkdagen plaatsvinden, dit wordt alleen niet altijd ge-updated. Het zou fijn zijn als er meer digitale examens zijn, in twee jaar zijn er maar drie geweest en de rest alleen maar papers. Ook zou het fijn zijn dat als je een module hebt afgerond het je eigen keuze is of je een praktijkbijeenkomst bijwoont of niet. Vaak heb ik een module al een maand of langer geleden afgerond en is je praktijkbijeenkomst pas een aantal maanden later. Tegen die tijd ben je allang al bezig met een ander vak.

Ik vind de oplossing van de praktijkdagen via Zoom heel goed. De docenten hebben het goed opgepakt en bereiden de bijeenkomsten goed voor. Ik hoop dat de zoom bijeenkomsten in de toekomst vaker toegepast zullen worden.

Ben

Prima ervaring met de NTI-Master Opleiding. Ervaren en betrokken docenten die echt het verschil maken. De feedback op de ingeleverde papers komt snel en snijdt hout. De begeleiding tijdens de... Prima ervaring met de NTI-Master Opleiding. Ervaren en betrokken docenten die echt het verschil maken. De feedback op de ingeleverde papers komt snel en snijdt hout. De begeleiding tijdens de afstudeerthesis is goed verzorgd ondanks de bizarre (corona)tijd. De praktijkcollege dagen zijn uitstekend met docenten die geduldig en vakbekwaam zijn. Kortom: De NTI heeft alles in huis om je MBA te halen.

Veronique Van Starrenburg

Prettig om eigen tempo te bepalen. Pas een hoop toe in mijn stage en dagelijkse werk.

Hicham

Slechtste service die ik ooit hebt meegemaakt

Niks

De hele klantenservice

René Bos

Mijn ervaring met studeren via het NTI is zeer positief. Het werkt voor mij heel fijn dat ik compleet vrij ben in hoe ik mijn opleiding uitvoer. De eigen keuzes in modules, zelf m'n examens in... Mijn ervaring met studeren via het NTI is zeer positief. Het werkt voor mij heel fijn dat ik compleet vrij ben in hoe ik mijn opleiding uitvoer. De eigen keuzes in modules, zelf m'n examens in plannen en mijn eigen tempo bepalen werkt voor mij heel goed.

Camille Heusinkveld

Ik heb net de eerste module met goed gevolg afgerond. Het is wennen om weer te studeren, dat is zo'n 15 jaar geleden, maar de stof is erg interessant en het niveau van de examens geeft me het gevoel... Ik heb net de eerste module met goed gevolg afgerond. Het is wennen om weer te studeren, dat is zo'n 15 jaar geleden, maar de stof is erg interessant en het niveau van de examens geeft me het gevoel dat er hoge eisen worden gesteld aan zowel de aangeboden leerstof als de opgenomen kennis van mij als student. NTI is makkelijk te bereiken via de app bij vragen en er is een fijne startopdracht om je goed te begeleiden voordat je met de eerste module begint. Daarnaast is er veel informatie over de gehele opleiding terug te vinden in mijn persoonlijke account en is de uitleg bij elke te volgen module erg uitgebreid.

Ingrid/stagebedrijf woonvorm

Hopeloos..nooit aan beginnen.
Op de reactie van mijn vorige review reageren ze dan. Dat ze je gaan helpen via de klantenservice.
Uit eindelijk reageert de klantenservice dus ook niet.

Geld innen...mooi weer spelen@

Alles