NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Kimberley De Ruiter

Een fijne opleiding, je krijgt hulp wanneer nodig en de flexibiliteit past goed bij mijn huidige situatie.

Yasmine Wenning

Ik vind het fijne leerstof en erg interessant

Jonna Kessels

Studeren op eigen tempo is fijn, maar een beetje meer een stok achter de deur zou fijn zijn voor als je dit nodig hebt. Verder een prima opleiding.

Jo

Ik ben zeer teleurgesteld en zeer boos op de klantenservice van NTI, ik ben aan een 3 jarige HBO opleiding begonnen maar wilde na 1 jaar stoppen en heb 3 maanden van te voren schriftelijk en... Ik ben zeer teleurgesteld en zeer boos op de klantenservice van NTI, ik ben aan een 3 jarige HBO opleiding begonnen maar wilde na 1 jaar stoppen en heb 3 maanden van te voren schriftelijk en aangetekende brief verstuurd.
Nu kan ik niet opzeggen want dit had met een mail gemoeten.
Ik ga niets meer betalen en ga een advocaat laten aansluiten. Ik zal nooit meer een opleiding gaan volgen bij NTI en zal deze nooit aanbevelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marjon Goos

Ik twijfelde tussen een BBL-opleiding via het Noorderpoort te Groningen en dan 1 dag in de week naar school of thuisstudie via het NTI. Ik heb 1 doel voor ogen en dat is een diploma halen. Helaas... Ik twijfelde tussen een BBL-opleiding via het Noorderpoort te Groningen en dan 1 dag in de week naar school of thuisstudie via het NTI. Ik heb 1 doel voor ogen en dat is een diploma halen. Helaas kon ik geen betaalde werkplek op tijd vinden, dus besloot ik middels een thuisstudie de opleiding te doen bij NTI. Naast mijn baan in de retail, liep ik stage om zo m’n studie te bekostigen. Omdat je per maand relatief weinig betaald was dit een haalbare oplossing. Daarnaast kon ik naast stage mijn eigen studie tijd bepalen en zelf examens inplannen. Hierdoor heb ik veel plezier gehad in het volgen van de opleiding bij NTI. Inmiddels zit ik na 2 jaar in de slotfase van de opleiding.

Esmee Lafontaine

Voordat ik begon met de opleiding toegepaste psychologie wist ik niet goed wat ik moest verwachten, maar ik ben positief verrast. Ik vind de opleiding super leuk en ben blij dat ik voor NTI heb... Voordat ik begon met de opleiding toegepaste psychologie wist ik niet goed wat ik moest verwachten, maar ik ben positief verrast. Ik vind de opleiding super leuk en ben blij dat ik voor NTI heb gekozen. De leerstof en het studiemateriaal zijn super interessant. Daarnaast zijn ondanks de invloed van corona, de lessen goed geregeld en is de klantenservice goed bereikbaar. Zeker een aanrader.

Remy van den Bogaerdt

Tot nu toe geniet ik met volle teugen van deze studie. De online leeromgeving is duidelijk en werkt motiverend. Ik vind het hierdoor goed te doen naast een fulltime baan.

Valerie

K ben zeer teleurgesteld in de service van NTI ik had gebeld voor een cursus Nederlands voor mijn vriend die alleen Engels spreekt ik werd geholpen daarmee en werd gevraagd of hij Nederlands kon een... K ben zeer teleurgesteld in de service van NTI ik had gebeld voor een cursus Nederlands voor mijn vriend die alleen Engels spreekt ik werd geholpen daarmee en werd gevraagd of hij Nederlands kon een beetje ik gaf aan dat hij niet Nederlands spreekt toen zeiden ze dat ik de studie N1/N2 moest nemen moest er nog even over nadenken maar als ik het toch wou doen moest ik perse de zelfde persoon bellen die mij geholpen had prima toen ik akkoord ging kreeg ik het pakket heb het uitgepakt proberen te installeren maar alles bleek in Nederlands uitgelegd te worden wat ik raar vond boeken moest je gebruiken weer met online was allemaal heel ingewikkeld dus ik denk misschien online is het Engels en de boeken Nederlands dus ik moest een code krassen die erbij zat alles gedaan blijkt alles in Nederlands te zijn ook online dus ik bel krijg iemand ja klopt is allemaal in Nederlands dus ik zeg ja hoe kan iemand die Engels is dit begrijpen ja dat is moeilijk maar ik kon het terug sturen prima gedaan natuurlijk teleurgesteld krijg email dat het goed ontvangen is. Nu krijg ik later een aanmaning van 33.75 waar ik voor bel waar dat voor is ik moet betalen voor het open krassen van een formulier na mijn verbazing vind ik dit raar ten eerste hebben jullie duidelijk mij een verkeerde studie verkocht en nu word er gezegd dat ik het beschadigd heb omdat ik een kras formulier open gekrast heb die bij het pakket zit als jullie ten eerste niet de verkeerde studie hadden verkocht had ik het niet hoeven open te krassen om er achter te komen dat het niet de goeie studie is en alles in Nederlands is. Klantenservice werkt totaal niet mee blijven het feit negeren dat ze de verkeerde studie aan mij hebben verkocht en blijven zeggen dat het in de voorwaarden staat als je iets beschadigd je er voor moet betalen een kras code is niet beschadigen van material als je het nodig heb om de studie op te zetten als ik er dan achter moet komen dat jullie je werk niet goed hebben gedaan moet ik niet voor de kosten opdraaien dat jullie het nu niet meer kunnen gebruiken zijn jullie voor verzekerd en anders moet je bij de persoon zijn die voor jullie werkt en de fout heeft gemaakt.
Ik vind dit oplichterij zo ga je niet met klanten om

Het verkopen van het materiaal

Klantenservice voor het afhandelen van hun eigen fouten

Regina Meijer

Nog niet zo lang begonnen maar tot nu toe als prettig tot goed ervaren. Telefonisch onderhoud met klantenservice zeer vriendelijk en goed.

David

Verschrikkelijk