NTI-nl

7.4/10
Studie-materialen

R. Koning

Slecht. Abominabel.

Marketing. Ze weten hun product goed te verkopen.

Cursusmateriaal. Begeleiding. Prijs.

T Kroon

Je kan de studie op eigen tempo doorlopen. De studiematerialen zijn voldoende om een module af te sluiten. Ik vind het prettig studeren. Ik vind dat het contact met docenten moeilijk gaat. Ik heb na... Je kan de studie op eigen tempo doorlopen. De studiematerialen zijn voldoende om een module af te sluiten. Ik vind het prettig studeren. Ik vind dat het contact met docenten moeilijk gaat. Ik heb na een jaar nog steeds geen idee wie mijn mentor is. Af een toe een check vanuit de docentenhoek zou fijn zijn. Contact met medestudenten heb ik eigenlijk alleen tijdens bijeenkomsten.

Siona Bos

De opleiding is goed en logisch opgebouwd en het lesmateriaal is up to date en praktisch. De online leeromgeving geeft je veel houvast om je studie goed in te delen en staat boordevol extra... De opleiding is goed en logisch opgebouwd en het lesmateriaal is up to date en praktisch. De online leeromgeving geeft je veel houvast om je studie goed in te delen en staat boordevol extra informatie. Daarnaast hebben ze fijne docenten die erg kundig zijn. Al met al erg tevreden met het studeren bij NTI!

Ron Koning

Zeer slecht bedrijf

Ze weten hun slechte product toch goed te verkopen

Les geven, lesmateriaal, mentoring

Corinne

Een opleiding die ik goed zelfstandig kan doorlopen.

Evelien Wieringa

Fijn om eigen tempo te bepalen. Zeer interessante studie. Wel jammer dat er zoveel papers geschreven moeten worden als examen. Zou ook graag meer andere examenvormen zien. Verder wel heel blij met... Fijn om eigen tempo te bepalen. Zeer interessante studie. Wel jammer dat er zoveel papers geschreven moeten worden als examen. Zou ook graag meer andere examenvormen zien. Verder wel heel blij met de inhoud van de studie, hele interessante modules waar ik direct in de praktijk mee aan de slag kan.

Saskia

Wat een fijne leeromgeving heeft de NTI zeg! De opbouw is heel erg duidelijk, er wordt vanalles aangeboden dat je de leerstof goed eigen kunt maken en met oefentoetsen en proeftentamen kun je je... Wat een fijne leeromgeving heeft de NTI zeg! De opbouw is heel erg duidelijk, er wordt vanalles aangeboden dat je de leerstof goed eigen kunt maken en met oefentoetsen en proeftentamen kun je je uitstekend voorbereiden! Ik ben fan!

Marcel studentnummer 995181546

NTI, bar en bar slechte onderwijsinstelling. Ik ben nu ruim een jaar bezig met mij master en bij NTI besluiten zij om het curriculum aan te passen aan de huidige trends. Dat betekent dat de papers... NTI, bar en bar slechte onderwijsinstelling. Ik ben nu ruim een jaar bezig met mij master en bij NTI besluiten zij om het curriculum aan te passen aan de huidige trends. Dat betekent dat de papers die nog niet af zijn, maar die je wel graag wilt meenemen als vrijstelling voor het nieuwe curriculum, voor 9 januari 2021 moeten worden ingeleverd. Dit nieuws hoor je natuurlijk ruim op tijd. Not!!!! Nee 4 december krijg je dit bericht. En dan wordt er ook met twee maten gemeten. Sommige studenten mogen ineens wel op de oude manier afstuderen en anderen niet. Terwijl eerst wordt gezegd dat iedereen volgens de nieuwe eisen afstudeert. En wij zijn allemaal tegelijk aan deze studie begonnen. Voor mij nooit meer NTI. Zeer slechte organisatie.
Oja de slogan dat je flexibel kunt studeren, vergeet dat maar. Niets flexibel!
Er wordt niet met je meegedacht. Gelukkig denkt DUO wel met je mee. Vanwege corona heeft DUO besloten om niet 15, maar 5 punten te behalen voor het behoud van de lerarenbeurs. Chapoo DUO. Nu NTI nog! Nee zij veranderen gewoon
een curriculum en feliciteren je dat je in het nieuwe curriculum mag afstuderen. Ik ben hier echt niet blij mee want sommige masterclasses worden qua eisen voor paper aangepast dus mijn gemaakte werk waar veel tijd inzit, kan Ik weggooien.
Mijn vraag of ik NTI zou aanbevelen? Nee nooit aan beginnen.

Ik zie dat studenten met een goede review worden bedankt, ik ben benieuwd of NTI ook met mij contact opneemt!!! Graag zélfs!

Huh, dat komt niet voor in het vobucalair van NTI. Geen idee, ik kan er momenteel zelfs niet één noemen. Ja de docenten en inhoud van de masterclasses zijn goed.

Waar moet ik beginnen? Ik denk met openlijk communiceren naar studenten, betere bereikbaarheid van contacten, studenten de kans en mogelijkheid geven om gepersonaliseerd en flexibel te laten... Waar moet ik beginnen? Ik denk met openlijk communiceren naar studenten, betere bereikbaarheid van contacten, studenten de kans en mogelijkheid geven om gepersonaliseerd en flexibel te laten studeren en zo zijn er nog wel meer verbeterpunten.

Priscilla van Beek

Ik ben nu bezig met de eerste module van de studie, dus ik kan nog geen feedback geven over praktijkdagen. Tot nu toe bevalt de studie heel goed. Er zijn meerdere studiegroepen waar je je bij kan... Ik ben nu bezig met de eerste module van de studie, dus ik kan nog geen feedback geven over praktijkdagen. Tot nu toe bevalt de studie heel goed. Er zijn meerdere studiegroepen waar je je bij kan aansluiten.