NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

mark metz

Ik ben mijn vakopleiding schuldhulpverlener aan het doen bij de NTI, echter mijn ervaring met hen is waardeloos.
Allereerst gebruiken ze een ingehuurde leraar, deze geeft geen antwoorden op...
Allereerst gebruiken ze een ingehuurde leraar, deze geeft geen antwoorden op je vragen en verwijst je terug naar internetsites/studiemateriaal waar je de vragen juist over stelt. Als je contact hebt met de mentoren geven ze aan dat ze ermee aan de slag gaan en binnen een bepaalde termijn bij je terug komen, echter dit gebeurd nooit en als je dan terug belt krijg je iedere keer te horen "ja, we hebben een mailtje gestuurd maar krijgen geen reactie" (blijkbaar snapt er niemand dat je ook een keer de telefoon kan pakken, pas als je er zelf op aandringt dat ze gaan bellen krijg je ineens een paar uur later een reactie). Er worden examentrainingen aangeboden welke volgens de mentoren erg belangrijk zijn om je examen te kunnen doen en daar zou je ook je vragen kunnen stellen, als je deze dan boekt geven ze aan dat de trainingen regelmatig plaatsvinden echter na betaling van €250,- zit ik nu na 6 weken nog steeds te wachten op data om de training te boeken.
Ik krijg mijn opleiding vergoed en moet heb binnen een jaar halen, door dit gedoe heb ik nu al 4 maanden vertraging en voorlopig kan ik nog steeds geen examen training boeken voor het eerste deel van mijn opleiding.

geen kunnen vinden

Danielle Lebon

Tot nu toe heb ik goede ervaringen met het studeren bij het NTI.
Tot nu toe heb ik goede ervaringen met het studeren bij het NTI.
Ik heb laatst meegedaan aan een proef om thuis een examen te doen en daar ben ik heel enthousiast over, dus misschien kan dit in de toekomst vaker?
In ieder geval, ik ben blij met mijn keuze voor jullie.

Mark Brons

Erg prettige communicatie met de mentoren en docenten. Daarnaast is met het flexibel studeren de studie naast een voltijd baan goed te combineren!

Rika Alten

Mijn ervaring met het NTI is goed. Vragen worden snel beantwoordt via mail. Voldoende mogelijkheden om examen in te plannen.

Maurits Hofstra

Een mooie en betaalbare manier om een master te heel en zo je kennis te vergroten. Lessen zijn goed opgebouwd met goede literatuur. Begeleiding is op orde. Ik ben zeer tevreden over flexibiliteit in... Een mooie en betaalbare manier om een master te heel en zo je kennis te vergroten. Lessen zijn goed opgebouwd met goede literatuur. Begeleiding is op orde. Ik ben zeer tevreden over flexibiliteit in studietempo. Echt top.

Arthur Van Werkhoven

Tot nu toe over het algemeen zeer tevreden over deze mooie opleiding en de manier waarop ik die, grotendeels op afstand, kan volgen. De flexibiliteit spreekt me erg aan. Punt van aandacht vind ik... Tot nu toe over het algemeen zeer tevreden over deze mooie opleiding en de manier waarop ik die, grotendeels op afstand, kan volgen. De flexibiliteit spreekt me erg aan. Punt van aandacht vind ik het contact met de docenten die je paper beoordelen. Dat is eigenlijk haast onmogelijk. Ik kan zelfs niet een kort berichtje sturen: 'bedankt voor het nakijken'. Het uploaden van de papers vind ik ook matig qua praktische gebruik. Ik zou ook daar graag de ruimte hebben om in een veldje een paar zinnen tekst te kunnen typen als toelichting.

Eva Hoevers

Opleiding MBO-3 kinderopvang

Studeren op je eigen moment

-Het kost €50 om een gemaakte toets te mogen inzien. -Het kost €90 on een toets te herkansen (ook als je het toetsingsmoment hebt gemist door ziekte en nog geen toets hebt gemaakt).
-Het kost €50 om een gemaakte toets te mogen inzien.
-Mentoraat antwoord niet op mails, je hebt geen persoonlijke mentor die je kunt bereiken en ook telefonisch is het mentoraat slecht te bereiken.
-Weinig tot geen begeleiding bij de stage/stage opdrachten.
-de opleidingsstof is ontzettend verouderd (ik heb hiervoor een studie Pedagogische Wetenschappen aan de UvA gedaan.)

Danny Markus

De MBA ben ik recentelijk gestart maar het opent nu al mijn ogen in de wereld van bedrijfskunde. De opleiding is goed te combineren met mijn baan én gezinsleven. Ik mag gelukkig nog even.