NTI-nl

7.4/10
Studie-materialen

Eva Hoevers

Opleiding MBO-3 kinderopvang

Studeren op je eigen moment

-Het kost €50 om een gemaakte toets te mogen inzien. -Het kost €90 on een toets te herkansen (ook als je het toetsingsmoment hebt gemist door ziekte en nog geen toets hebt gemaakt).
-Het kost €50 om een gemaakte toets te mogen inzien.
-Mentoraat antwoord niet op mails, je hebt geen persoonlijke mentor die je kunt bereiken en ook telefonisch is het mentoraat slecht te bereiken.
-Weinig tot geen begeleiding bij de stage/stage opdrachten.
-de opleidingsstof is ontzettend verouderd (ik heb hiervoor een studie Pedagogische Wetenschappen aan de UvA gedaan.)

Danny Markus

De MBA ben ik recentelijk gestart maar het opent nu al mijn ogen in de wereld van bedrijfskunde. De opleiding is goed te combineren met mijn baan én gezinsleven. Ik mag gelukkig nog even.

Diederieke Timmerarends

Deze studie bevalt mij heel goed! Nog leuker en interessanter dan ik had verwacht. Fijne docenten, leuke studieboeken en een duidelijk online leeromgeving.

Carole Wierstra

Goede ervaring, huiswerk wordt altijd goed beoordeeld, bij problemen staan ze altijd voor je klaar. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

Burak

Slechtste ervaring ooit!

Niet

Niet oplichten!

P.K.

Zeer slecht. Sinds de aanpassing van het curriculum (15 december 2020), omdat de accreditatie opnieuw beoordeeld moest worden, is de leeromgeving niet meer te benaderen. We kunnen geen modules... Zeer slecht. Sinds de aanpassing van het curriculum (15 december 2020), omdat de accreditatie opnieuw beoordeeld moest worden, is de leeromgeving niet meer te benaderen. We kunnen geen modules volgen dus de studie staat volledig "on hold". Ik moet o.a. wel mijn studiepunten halen voor de lerarenbeurs, maar daar heeft niemand enige boodschap aan. Enige reactie op het gegeven dat je studievertraging oploopt: Je hebt vier jaar de tijd.... je krijgt van ons twee jaar gratis studietijd. Dat lost niets op hoor!
Zelfs het afronden van modules onder het oude curriculum lukt niet. Ik wacht al twee maanden op een beoordeling van een opdracht. Ga het examenreglement er maar eens op nalezen al verwacht ik van een daarop aansluitende klacht ook niet veel.

De flexibiliteit was een voordeel, maar op dit moment gebruiken ze die vooral om je erop te wijzen dat je nog járen de tijd hebt om af te studeren...... Dus nu geen sterke punten meer, hooguit dat... De flexibiliteit was een voordeel, maar op dit moment gebruiken ze die vooral om je erop te wijzen dat je nog járen de tijd hebt om af te studeren...... Dus nu geen sterke punten meer, hooguit dat je leert ergernis te accepteren en er vanuit psychologisch perspectief mee om leert gaan. :(

Communicatie!!!! Er wordt van alles beloofd, maar het zijn loze beloften. Er gebeurt niets.
Klachten worden niet beantwoord. Sterker nog, er wordt geadviseerd om een nieuwe klacht in te dienen en vooral niet te vergeten dat ze daar weken over doen om die te behandelen.

Maarten Molenaar

Bevalt me heel goed. Heb ervaring met andere scholen voor thuisstudie, nti is de beste tot nu toe.

Sarina

Ik vind het fijn om mijn studie bij de NTI te volgen. De begeleiding is goed en de informatie is duidelijk. Bij een vraag wordt je vaak snel geholpen, dus kan je snel weer verder.
Ik zou de...
Ik zou de NTI echt aanraden aan mensen!

Karen

Zelf ben ik blij dat ik voor NTI heb gekozen. De vorm van studeren past bij mij, ondanks dat het veel zelfdiscipline vraagt. Als ik weer voor NTI moest kiezen, deed ik dit. Ik heb er voor gekozen om... Zelf ben ik blij dat ik voor NTI heb gekozen. De vorm van studeren past bij mij, ondanks dat het veel zelfdiscipline vraagt. Als ik weer voor NTI moest kiezen, deed ik dit. Ik heb er voor gekozen om de voltijd variant te volgen. Dit hield in dat ik elke maandag in Leiden moest zijn voor de opleiding. Dit werkte voor mij prettig, omdat er op deze manier toch wat meer ‘controle’ was. Verder hebben wij daarom een ‘vaste’ mentor, wat ook erg prettig is.

Kimberley De Ruiter

Een fijne opleiding, je krijgt hulp wanneer nodig en de flexibiliteit past goed bij mijn huidige situatie.