NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Priscilla van Beek

Ik ben nu bezig met de eerste module van de studie, dus ik kan nog geen feedback geven over praktijkdagen. Tot nu toe bevalt de studie heel goed. Er zijn meerdere studiegroepen waar je je bij kan... Ik ben nu bezig met de eerste module van de studie, dus ik kan nog geen feedback geven over praktijkdagen. Tot nu toe bevalt de studie heel goed. Er zijn meerdere studiegroepen waar je je bij kan aansluiten.

Olesia

Ik een heel slechte ervaring met NTI. Deze organisatie is niet te vertrouwen.

Sommige docenten zijn wel goed in hun werk.

Heel veel verbeterpunten, maar het ergste wat ik kan benoemen, is communicatie. Zij zijn bedriegers en zijn niet te vertrouwen.

CR

De studie is goed te doen. Als je een inhoudelijke vraag aan een docent hebt, komt er redelijk snel een goed antwoord. Bij een vraag aan een mentor duurt het lang voordat je antwoord hebt.

Moedermelk Netwerk

Zeer slechte communicatie klantenservice en mentor

Verkopen van opleidingen en geld binnenharken.

-Verkopen van opleidingen waarvan het lesmateriaal BESCHIKBAAR is.
-Reageren op vragen binnen een week ipv 4 weken of langer.

Petra Peereboom

Mij ervaringen zijn positief. Als ik NTI bel of een whatsappje stuur krijg ik vrijwel meteen een antwoord waar ik wat aan heb. De keren dat ik bij het NTI aanwezig was, bij bijv. de praktijkdag gaat... Mij ervaringen zijn positief. Als ik NTI bel of een whatsappje stuur krijg ik vrijwel meteen een antwoord waar ik wat aan heb. De keren dat ik bij het NTI aanwezig was, bij bijv. de praktijkdag gaat het er professioneel en gemoedelijk aan toe. Ik voel me op mijn gemak bij het NTI. Als ik mijn docent een mail stuur met een vraag krijg ik vrijwel direct antwoord. Ik heb niet één keer een negatieve ervaring gehad bij het NTI.

Sandy van den Berg

Ben pas net begonnen en ben 19 jaar oud. Ik werk naast mn studie bij een zwembad. Niet veel geld meer te besteden naast mn studie dus een tablet zou welkom zijn. kan ik alles goed leren via de... Ben pas net begonnen en ben 19 jaar oud. Ik werk naast mn studie bij een zwembad. Niet veel geld meer te besteden naast mn studie dus een tablet zou welkom zijn. kan ik alles goed leren via de tablet.

Anouk Zondag

Kleine opsomming van de ellende waar een HBO Bachelor studie bij de NTI voor kan zorgen:
Zo is de inschrijving niet correct verlopen, ben ik weer uitgeschreven, boeken die niet geleverd zijn, online leeromgeving waar ik niet in kan, mails die onbeantwoord zijn maar wel invloed hebben op mijn studie, enorm brutale klantenservice, moeilijke bereikbaarheid, gekopieerd lesmateriaal waar ik een vermogen voor betaal maar niet leesbaar is en slecht contact met begeleiders en docenten.

Voor al deze gebreken heb ik geen enkele keer een excuses ontvangen, het ergste is nog dat ik van alles zelf de schuld krijg.

Allemaal administratieve rompslomp waar IK de dupe van ben, terwijl de administratie rondom de betalingen wel op orde is, want afschrijven en belachelijk hoge bedragen doorvuren kunnen ze als de beste.
Inmiddels heb ik een rechtszaak lopen tegen deze partij omdat ik na opzegging van mijn studie nog een jaar (ongeveer 3000 euro) studiekosten moet betalen. DUIZENDEN euro's voor NIKS! Oh nee niet niks; heel veel kopzorgen, extra juridische kosten, studievertraging, ohja en een gekopieerd boek...

In veel mails sluiten ze af met "What we learn with pleasure, we never forget." En inderdaad ik zal NTI nooit meer vergeten….

Tina de Graaff

Hele fijne opleiding, en de boeken zijn keurig verzorgd.

Edwin Bruinaars

Zeer professionele docenten en begeleiding.
Organisatie is uitstekend geregeld.

Ilona Oostland

Echt geweldig!
Ik word behandeld met zoveel respect door mijn nakijkdocent. Daar komt bij dat ik hele goeie uitleg krijg over wat ik beter kan doen en wat goed gelukt is.