NKC

j.w.bakhuys j.w.bakhuys jwbr

Redelijk tevreden

Reviewtitel:

Schade correct afgehandeld maar de expert heeft wel erg veel tijd nodig.

Alien ten Kleij

Niet tevreden met gedwongen herstelbedrijven

Reviewtitel:

De regels voor schade bij verhuur zijn niet redelijk. Temeer wij al 50% meer premie betalen

D.J. Mud

Zeer trage afhandeling van de verhaalschade

Reviewtitel:

Het traject heeft veel te lang geduurd, ik werd slecht geinformeerd over de voortgang. Moest zelf regelmatig telefonisch informeren naar de stand van zaken. Aanvankelijk werd er een zeer lage... Het traject heeft veel te lang geduurd, ik werd slecht geinformeerd over de voortgang. Moest zelf regelmatig telefonisch informeren naar de stand van zaken. Aanvankelijk werd er een zeer lage taxatiewaarde van de camper aangeboden. Na verweer van mijn kant is het uiteindelijk acceptabel afgerond. Heeft veel energie en ergernis gekost. Vind het ook een slechte zaak dat bij aanrijding in Nederland geen vervangende camper aangeboden wordt.

W Born

Ik heb geen gebruik gemaakt van het schadebedrijf van de NKC daarom kan ik dat niet waarderen ben zeer tevreden over de schadeafhandeling door mijn schadebedrijf keuze

Yvonne Hesseling

Kostenbesparend helpen werkt niet

Reviewtitel:

Het kostte uitzonderlijk veel moeite om een reparatie zelf uit te voeren voor ruim 550,-- minder dan de offerte van de garage verbonden aan NKC. Ook zou het plaatsen van de nieuwe spiegel minimaal 6... Het kostte uitzonderlijk veel moeite om een reparatie zelf uit te voeren voor ruim 550,-- minder dan de offerte van de garage verbonden aan NKC. Ook zou het plaatsen van de nieuwe spiegel minimaal 6 weken duren. Wij hebben alles via internet zelf geregeld. Besparing € 550,-- en een kwartiertje werk. Alles afgerond binnen 2 dagen.
Jammer dat meedenken niet kan bij een verzekeringspolis van NKC.

Ferry Hille.

Jammer dat schades door de verzekering zelf aangewezen bedrijven moeten worden aangemeld om de schade volledig terug te krijgen . Ik vind dat heel vreemd.

Reviewtitel:

Na deze schademelding voor mij nu een onvoldoende . Ik was altijd zeer tevreden.