NKC

Willem Brouwer

Een enquête invullen over een schadeafhandeling, die nog niet is afgehandeld, vind ik te voorbarig.

Reviewtitel:

Als er vragen worden gesteld komt er in 1e instantie geen antwoord. Na herhaling volgt een reactie. Weer nieuwe vragen en voorstel ingediend en nog geen antwoord. Er gaan meer dan 5 werkdagen over... Als er vragen worden gesteld komt er in 1e instantie geen antwoord. Na herhaling volgt een reactie. Weer nieuwe vragen en voorstel ingediend en nog geen antwoord. Er gaan meer dan 5 werkdagen over heen.

Geert Visser

Helaas, de premie was goed, de afhandeling minder

Reviewtitel:

De afhandeling heeft lang, bijna een jaar op zich laten wachten

Ula en Ruud

Uiteindelijk naar tevredenheid afgehandeld

Idem

Jansen

Het schadeherstel bedrijf was uiterust bekwaam. De schadeexpert liet te lang op zich wachten. Dit duurde echt te lang. Receptie bij C.E.D. is niet flexibel

Reviewtitel:

In dit schadegeval is er via het NKC prima gereageerd. Wat wij als bezwaar hebben is dat wij een allrisk verzekering heben en toch een dubbele eigen risico bij het veroorzaken van eigen schade. Dan... In dit schadegeval is er via het NKC prima gereageerd. Wat wij als bezwaar hebben is dat wij een allrisk verzekering heben en toch een dubbele eigen risico bij het veroorzaken van eigen schade. Dan vinden wij het niet kloppen dat wanneer eigen kinderen in de camper rijden hier boven op nog eens een eigen risico komt van €750. Voor ons een overweging om serieus naar een andere verzekering uit te kijken

corrie bakker

Je moet elke keer weer aan de bel trekken en als laatste na enkele maanden krijg je een negatief bericht. laat ze dan gelijk reageren

Reviewtitel:

onvoldoende ook in het verleden

Theo

Bij pech/diefstal van spullen/schade aan de camper is verzekerde een speelbal van diverse partijen.

Reviewtitel:

De behandeling bij het afsluiten, 7 jaar geleden, van mijn camperverzekering en later van mijn doorlopende verzekering was prima. Tussentijdse afstemming met mij kan beter. Afhandeling van mijn... De behandeling bij het afsluiten, 7 jaar geleden, van mijn camperverzekering en later van mijn doorlopende verzekering was prima. Tussentijdse afstemming met mij kan beter. Afhandeling van mijn eerste pech/schade is erbarmelijk slecht. Niet inlezen in het dossier etc. Na aflevering van mijn camper bij de fiatdealer, is er een nieuw schadedossier geopend waar in stond dat de camper was gestolen. Daarna fout op fout. Een medewerker van NKC, die ik half juni aan de lijn kreeg, waaraan ik mijn ellende vertelde en uit wanhoop zei dat ik na de afhandeling misschien zou vertrekken bij NKC. Die zei dat hij mij niet tegen kon houden. Klant is toch koning. NKC doet zoveel goed werk voor camperaars. Laat wat mij is overkomen na een pech onderweg nooit meer plaatsvinden.

M v Vliet

Luisteren wat de klant verwacht

Redelijk

Nicolien

Snellere afhandeling en contact kan veel frustraties voorkomen.

Reviewtitel:

Reacties via mail duren te lang. Telefonisch werd er verteld dat we moesten wachten tot de schadeafhandelaar een mail had gestuurd.

bert van der wal

Veel te trage afhandeling van camper schade

Reviewtitel:

in het verleden prima en snel, nu zijn de regels verandert en dat is niet verstandig. huidige afhandeling duurt veel te lang en keuze is erg beperkt.