NKC

Peter travel

Gemakkelijk en snel afgehandeld

Goed, geen gezeur

Wim Daanen.

Er gaat niets boven een NKC verzekering. Vriendelijk, duidelijk en direct handelen.

Reviewtitel:

Na constatering van de hagelschade op het dak van mijn camper, telefonisch contact opgenomen met de NKC. Op een vriendelijke wijze werd de procedure van deze melding toegelicht. De schade taxatie... Na constatering van de hagelschade op het dak van mijn camper, telefonisch contact opgenomen met de NKC. Op een vriendelijke wijze werd de procedure van deze melding toegelicht. De schade taxatie was binnen enkele dagen geregeld. De schade werd deskundig hersteld door het bedrijf: Inventive Repair te Heerenveen. Mijn ervaring met de NKC verzekeringen: het is echt een aanrader en je doet jezelf tekort als je elders verzekerd bent..

M.J.de Munck

Je staat er niet alleen voor

In een woord Geweldig

Rinus en Yvonne de beer

Super snelle afhandeling.

Reviewtitel:

Ik had schade opgelopen aan het dak van de camper ,door de snelle behandeling van de nkc kon ik binnen twee weken weer voor een weekend weg met de camper.
Daar voor onze complimenten.

Gerrit Groenendijk

Goede en snelle service

Reviewtitel:

Na een vervelende aanrijding in Frankrijk direct de schade gemeld en vanaf dat moment goed op de hoogte gehouden over de afwikkeling

Nvt

Goede bereikbaarheid en snelle antwoorden per mail

Erg gemakkelijk

Cero.

Wij zijn heel tevreden met de NKC

Reviewtitel:

Altijd heel vriendelijk, zeer behulpzaam en attent.

Frans van Egmond

Snelheid en volledigheid van een schade afhandeling.

Reviewtitel:

Prima, deskundig en klantgericht.

Kees Nieuwint

Met NKC uitstekend zaken doen.

Uitstekende maatschappij