NKC

Frits

Meer keuze in schadeherstelbedrijven, ook niet aangesloten bedrijven kunnen vakwerk leveren en zijn vaak creatief.

Reviewtitel:

De beste verzekering voor een camper is uitgangspunt voor elke trip, kort of lang. NKC is wat mij betreft de beste keuze. Wel moet er dan voldoende keuze (vrijheid) in herstelbedrijven zijn wanneer... De beste verzekering voor een camper is uitgangspunt voor elke trip, kort of lang. NKC is wat mij betreft de beste keuze. Wel moet er dan voldoende keuze (vrijheid) in herstelbedrijven zijn wanneer er schade is ontstaan. Ik had b.v. een eenzijdige schade, dan kun je maar het beste naar een NKC geselecteerde hersteller gaan om niet geconfronteerd te worden met een verhoogd eigen risico (525 euro het standaard eigen risico), belachelijk en slecht voor de NKC, verzekerden en de niet aangesloten bedrijven. NKC jaagt daar (onbedoeld) de klanten weg.

MJC van Hulten

Niet alles verzekerd bij NKC

Reviewtitel:

Inboedel bij inbraak slecht tot niet verzekerd en geen keuze om deze bij te verzekeren

W. Weemaes

Kan het nog beter?

Reviewtitel:

NKC is in principe een goede verzekeraar voor campers. De bijbehorende verhuurclause is helaas wel minder interessant geworden. Hoog eigen risico en jaarpremie.
Reeds 2 maal een (hogere)...
Reeds 2 maal een (hogere) schade gehad door de pech hulpverleners. De inspanningen om deze te verhalen zijn m.i. (te) laag.
Doorlooptijd vraag via e-mail of mijn verzekering redelijk lang. Begrijp ook dat het nu hoogseizoen is.

J brambach

Naar tevredenheid gehandeld maar financieel beroerd geëindigd na 1 schade

Naar tevredenheid gehandeld maar financieel beroerd geëindigd na 1 schade

Lex Zoetekouw

Trage afhandeling door verzekering

Reviewtitel:

De firma Campspecials heeft mij prima geholpen, maar dat het, aan het begin van het vakantieseizoen, bijna 4 weken duurt voordat ze aan de slag kunnen omdat ze moeten wachten op een schadeexpert,... De firma Campspecials heeft mij prima geholpen, maar dat het, aan het begin van het vakantieseizoen, bijna 4 weken duurt voordat ze aan de slag kunnen omdat ze moeten wachten op een schadeexpert, dat lijkt natuurlijk nergens op.

R. Hoogenboom

Afhandeling schade NKC is prima, maar eigen risico schade all-risk verzekering veel te hoog!

Reviewtitel:

De kosten van het eigen risico bij een schade door eigen schuld en de extra verhoging als je de schade niet laat herstellen bij een aangesloten schadeherstelbedrijf zijn veel te hoog: eigen risico... De kosten van het eigen risico bij een schade door eigen schuld en de extra verhoging als je de schade niet laat herstellen bij een aangesloten schadeherstelbedrijf zijn veel te hoog: eigen risico 300,- plus een verhoging eigen risico van 250,- bij eenzijdige schade door eigen schuld plus een verhoging eigen risico van 700,- indien je niet laat repareren bij een aangesloten schadeherstelbedrijf geeft samen een eigen risico van 1250,-. Je vraagt je dan af waarom sluit ik dan nog een all-riskverzekering af!

Ria smith

Hulp nkc

Reviewtitel:

Na veel telefooncontact over de vergoeding ,en voor jezelf op moeten komen voor vergoeding is alles op het einde toch goed geregeld

Paul

Nkc is een zeer dure verzekeraar geworden voor campereigenaren

Niet echt klantgericht

sijt hendrikse

Matig

Reviewtitel:

Het is nog niet afgehandeld, vreemde gang van zaken doen.