NKC

Toon kok.

Pluim voor Nkc

Goed kort maar krachtig.

Mark van Roosmalen

Redelijk, vriendelijk en goed georganiseerd.

Zie boven

Paul K.

Uitstekend opgepakt en afgehandeld.

Reviewtitel:

De schademelding is zeer snel opgepakt door het NKC en goed gecommuniceerd met ons. Perfecte afhandeling en zeer goed herstel van de auto.

Jaap

Goed en BETROUWBAAR

Goed en deskundig

Liesbeth Kroonen

Betrouwbaar klantvriendelijk

Efficiënt klantvriendelijk

jan hoogsteder

Heldere en complete verzekering van de camper

Reviewtitel:

NKC verzekeringen is goed bereikbaar, medewerker gaf juiste informatie, tussentijdse informatievoorziening is erg prettig, over afronding schadetraject werd tijdig begrijpelijke informatie verstrekt.

Chris Will

Correct en attent

Reviewtitel:

Attente en vlotte afhandeling, met zelfs een fruitpakket als troost!

P.J. Damen

Overdreven zorgvuldigheid.

Reviewtitel:

Mijn schade betrof een niet vergoed deel geneeskundige kosten in het buitenland, zegge € 18,25.
Daarvoor heb ik bewijsstukken (benzinebonnen, kassabonnen etc.) moeten aanleveren dat ik echt wel in Oostenrijk op reis was. Omdat ik bonnetjes van consumptieve aankopen slechts bewaar totdat de afschrijving op het bankoverzicht is gecontroleerd heb ik allerlei andere bewijsstukken moeten aanleveren. Voor een bedrag van € 18,25 vond ik dat zwaar overdreven. Alsof de declaratie van de arts niet voldoende bewijs is dat ik in Oostenrijk was !!
En natuurlijk is het mogelijk dat NKC Verzekeringen slechts het doorgeefluik was van de uiteindelijke verzekeraar, maar dat kan ik niet weten.
Ik heb wel de overtuiging dat NKC Verzekeringen zijn best heeft gedaan om de claim zo snel mogelijk af te wikkelen.

F.M. van Boeckel

Schadeclaim perfect en snel afgehandeld.

Reviewtitel:

Telefonisch en via de e-mail soepele en snelle afhandeling van mijn schadeclaim.

Pieter kool

Ga zo door !

Reviewtitel:

Vriendelijk en begripvol gecommuniceerd. Afhandeling prima verlopen.