D.

Na telefonische info die zeer correct, vriendelijk, terzake en deskundig was heb ik kunnen bestellen.
Het stopcontact, twist, was gelukkig voorradig en had ik zelfs Op vrijdag binnen 24 uur Na de bestelling in huis.
Voor de nieuwe keuken ga ik zeker nog meer handige accessoires bestellen bij deze shop.

Ton

Het product is goed afgeleverd de kwaliteit en levensduur is nu nog niet in te-schatten voorlopig voldoet hij aan alle verwachtingen

Cassee

Mooie producten, binnen 24 geleverd.
Goed verpakt, en onbeschadigd aangekomen.
Het monteren ging erg gemakkelijk, met een goede beschrijving.
Helemaal top!

Rots

Degelijk product voor een betaalbare prijs. Heel vlugge correcte afhandeling.

Ed

Het geleverde product was niet het product wat ik had besteld. Dat kan een keer gebeuren omdat iemand binnen het proces van levering ergens een fout maakt. Helaas verliep daarna het contact met een... Het geleverde product was niet het product wat ik had besteld. Dat kan een keer gebeuren omdat iemand binnen het proces van levering ergens een fout maakt. Helaas verliep daarna het contact met een medewerker over het verkeerd geleverde product nogal stroef omdat hij slecht naar de klant luisterde. De volgende dag werd alles weer rechtgetrokken. Dat is service wat mij aanspreek.

Ed

Via e-mail contact gehad, waarbij er echt wordt meegedacht met de klant. De montage-voorwaarden op de website zijn vrij strikt geformuleerd, maar ook dit werd op positieve wijze besproken via... Via e-mail contact gehad, waarbij er echt wordt meegedacht met de klant. De montage-voorwaarden op de website zijn vrij strikt geformuleerd, maar ook dit werd op positieve wijze besproken via e-mail. Snelle levering en installatie, al met al zeer tevreden!

Loman

DPd deponeerde het pakketje onder de carport van de buren. We hebben even moeten zoeken voordat we het vonden.