Jan-Dirk

Scherpste prijs, snel verstuurd en ontvangen. Duidelijke site en een snel werkende chat met dito antwoord.

Marleen

Snelle levering en correcte info van mijn bestelling 10

Yvonne

Heel goed geholpen door Marcel en de monteur die de quooker heeft geplaatst. Wij zijn enorm tevreden.

Chris

We hebben een Quooker aangeschaft en we liepen tegen de aansluiting aan. Zelfs nadat Quooker al was geleverd heeft Marcel ons voorzien van instructies en hulp via de telefoon. Perfect hulp en super... We hebben een Quooker aangeschaft en we liepen tegen de aansluiting aan. Zelfs nadat Quooker al was geleverd heeft Marcel ons voorzien van instructies en hulp via de telefoon. Perfect hulp en super snel!

GML

Nadat de bestelling niet binnen kwam op tijd wat op de web-site staat zelf er eens achter aan gaan mailen. Het bleek dat door een productiefout niet op tijd geleverd kon worden.

Het...

Het beste is dat je een klant doet informeren alvorens een klant zelf moet gaan informeren naar de status.

Vanaf het moment dat we zelf geinformeerd hebben werden we goed op de hoogte gehouden van de voortgang van produktie / levering.

Petra

Snelle service, goed advies

Leen

Vanaf het moment van vragen om informatie. Goed en professioneel geholpen. Ook afspraak maken voor installatie goed en snel kunnen maken.

Asselot

Het bestelde werd snel en prima verpakt geleverd.
Zeer tevreden over de service!

mahesh

Ik heb keukenboiler kocht .echt snel bezorgd. Maar heeft geen ervaring na koop .