Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

De oninteressante onderdelen toch leuk gebracht

Mijn algemene ervaring over de opleiding is goed. De opleiding sloot aan bij mijn verwachting en heeft me enorm geholpen in het begrijpen van de materie. De werkervaring en vakkennis van de docenten... Mijn algemene ervaring over de opleiding is goed. De opleiding sloot aan bij mijn verwachting en heeft me enorm geholpen in het begrijpen van de materie. De werkervaring en vakkennis van de docenten was hierin belangrijk.
Ook het onderling uitwisselen van ervaringen met mede studenten heeft ertoe bijgedragen dat de materie me nu veel duidelijker is.

Boris was een prettig docent en kon goed praktijk voorbeelden noemen en laten zien. Zeer tevreden over zijn manier van doceren en de juiste inhoud.

Helaas ben ik door ziekte maar 1 dag in...

Helaas ben ik door ziekte maar 1 dag in de gelegenheid geweest om aan te sluiten. Nog steeds lig ik op bed om zo nu en dan even mijn mail bij te werken. Omdat ik maar 1 dag heb kunnen aansluiten mis ik natuurlijk een belangrijke dag. Het zou prettig zijn als NEN bij het accepteren van mijn ziek zijn flexibeler optreed. Als startende ondernemer vind ik de prijs heel hoog (eigenlijk ook te hoog), zeker ok als ik nu nog eens 50% extra moet betalen om mijn certificaat te halen. Lijkt me dat er over een paar maanden weer een bijeenkomst is en dat het best te regelen is dat ik die 2de dag daar (zonder aanvullende kosten) gewoon bij kan aansluiten. Voor mij daarom dus ook geen trainingen meer via de NEN. Dat is jammer want ik ben wel tevreden over Boris.

Erg goede docent, had een praktische kijk op hoe het er in het werkveld aan toe gaat.
Wist het op een goede manier over te brengen

Bjorn Obbens

Het theoretisch behandelen van een norm is nooit spannend of uitdagend. De enige reden waarom ik geen 10 heb gegeven komt doordat we geen praktijkvoorbeelden kregen.

Goede training om een idee/handvatten te krijgen van wat hoe audits uit te voeren en vast te leggen. Prijs wel hoog voor wat de cursus inhoudt. Docent met veel praktijkervaring maakte het... Goede training om een idee/handvatten te krijgen van wat hoe audits uit te voeren en vast te leggen. Prijs wel hoog voor wat de cursus inhoudt. Docent met veel praktijkervaring maakte het interessant. Begin van het programma was wat traag/theoretisch zonder praktijk voorbeelden, naar de middag toe werd het leuker. Meer praktijk voorbeelden uitwerken zou het beter maken, ook van je eigen kwaliteitssysteem. Er zijn nu wel wat handvatten gegeven voor hoe je een plan of rapport uitwerkt, maar ik had graag meer uitwerkingen gezien van een audit plan incl criteria (meer detail dan 'iso13485') en topics en deze dan uitgewerkt zien in een report report (cirkel rond).
1e opdracht mini interview had wat mij betreft direct meer inhoudelijk mogen zijn op mini audit uitvoeren bij elkaar.

Veel theorie (logisch) maar goed afgewisseld met voorbeelden uit de praktijk

Dhr. Herman Millenaar

Wat me het meest aansprak aan de training was de manier hoe de E-learning mij heeft voorbereid. De manier waarop trainer de inhoud presenteerde en de interactieve sessies hebben echt geholpen om de... Wat me het meest aansprak aan de training was de manier hoe de E-learning mij heeft voorbereid. De manier waarop trainer de inhoud presenteerde en de interactieve sessies hebben echt geholpen om de concepten te begrijpen en toe te passen.

Al deze vragen heb ik reeds beantwoord, ik was zeer tevreden hoe pouw ons fris en fit heeft gehouden tijdens de cursus