Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

Bjorn Obbens

Het theoretisch behandelen van een norm is nooit spannend of uitdagend. De enige reden waarom ik geen 10 heb gegeven komt doordat we geen praktijkvoorbeelden kregen.

Goede training om een idee/handvatten te krijgen van wat hoe audits uit te voeren en vast te leggen. Prijs wel hoog voor wat de cursus inhoudt. Docent met veel praktijkervaring maakte het... Goede training om een idee/handvatten te krijgen van wat hoe audits uit te voeren en vast te leggen. Prijs wel hoog voor wat de cursus inhoudt. Docent met veel praktijkervaring maakte het interessant. Begin van het programma was wat traag/theoretisch zonder praktijk voorbeelden, naar de middag toe werd het leuker. Meer praktijk voorbeelden uitwerken zou het beter maken, ook van je eigen kwaliteitssysteem. Er zijn nu wel wat handvatten gegeven voor hoe je een plan of rapport uitwerkt, maar ik had graag meer uitwerkingen gezien van een audit plan incl criteria (meer detail dan 'iso13485') en topics en deze dan uitgewerkt zien in een report report (cirkel rond).
1e opdracht mini interview had wat mij betreft direct meer inhoudelijk mogen zijn op mini audit uitvoeren bij elkaar.

Veel theorie (logisch) maar goed afgewisseld met voorbeelden uit de praktijk

Dhr. Herman Millenaar

Wat me het meest aansprak aan de training was de manier hoe de E-learning mij heeft voorbereid. De manier waarop trainer de inhoud presenteerde en de interactieve sessies hebben echt geholpen om de... Wat me het meest aansprak aan de training was de manier hoe de E-learning mij heeft voorbereid. De manier waarop trainer de inhoud presenteerde en de interactieve sessies hebben echt geholpen om de concepten te begrijpen en toe te passen.

Al deze vragen heb ik reeds beantwoord, ik was zeer tevreden hoe pouw ons fris en fit heeft gehouden tijdens de cursus

De kennis van de docent was van een zeer hoog niveau echter had ik de verwachting dat de training beter zou aansluiten bij mijn rol. Dit is niet aan NEN te wijten.

De trainingslocatie was goed bereikbaar. De voorzieningen waren goed geregeld. Het tijdstip had eerder gemogen zodat er meer rust was om dieper om vragen in te gaan. 9:30 als starttijd vind ik... De trainingslocatie was goed bereikbaar. De voorzieningen waren goed geregeld. Het tijdstip had eerder gemogen zodat er meer rust was om dieper om vragen in te gaan. 9:30 als starttijd vind ik persoonlijk laat voor een training.

Mocht in de toekomst NEN het trainingsmateriaal alleen digitaal aanleveren, geeft dit van te voren duidelijk aan. Het lokaal waar wij training hadden had weinig stopcontacten beschikbaar. Als iedereen dan alleen digitaal bij de lesstof kan komen en dus een laptop nodig heeft wordt dat wel een uitdaging om te zorgen dat iedereen ook zijn laptop aan de lader kan leggen.

De uitleg was zeer duidelijk, rustig, goed interactief.

Goed toepasbaar, praktisch en toch voldoende aandacht voor de filosofie en essentie van de norm

Verbeterpunt zou kunnen zijn dan de docent duidelijker schrijft.
Ik had het gevoel dat er ook niet/minder relevante dingen ter sprake kwamen, zoals de normen voor ziekenhuizen e.d.