Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

+Ervaring docent
+Heldere uitleg docent
- Nen Normen zouden mogen bezorgd worden (desnoods via een klein bedrag extra bij inschrijving)

Ik heb nu meer kennis over specifiek audit Nen etc. De trainer legde alles duidelijk uit en sloot aan bij onze vragen/behoeften.

De theorie was zeer duidelijk maar ik had wat meer praktijk gewild/verwacht.

+ trainer heeft erg veel kennis en brengt veel over
+ trainer heeft erg veel kennis en brengt veel over
- van te voren was aangegeven dat de aanwezigen allen interne auditoren zijn, dus dat we sneller door training konden over opstellen auditplan e.d. we wilden meer oefenen met hoe vertaal je het naar de praktijk. Dat had wat mij betreft nog meer gemogen.

Op een eenvoudige en begrijpelijke wijze wordt de complexe materie uitgelegd, erg knap!

Goede docent en hadden al voor informatie verkregen en doorgelezen

We hebben verschillende praktijkvoorbeelden besproken tijdens de cursus, wat zeker waardevol was. Voor de volgende keer zou de trainer wellicht een betere balans moeten vinden tussen... We hebben verschillende praktijkvoorbeelden besproken tijdens de cursus, wat zeker waardevol was. Voor de volgende keer zou de trainer wellicht een betere balans moeten vinden tussen praktijkvoorbeelden en theoretische concepten met uitleggen.

Slagboom

Ik heb 2 leerzame en goed geregelde dagen gehad. Super lekker gegeten, maar het allerbelangrijkste heb ik veel geleerd.

Was heel leerzaam. duidelijke voorbeelden waarin het fout kan gaan als je niet de juiste PBM's draagt of als je de verkeerde handelingswijze aanhoudt.

Prima, en ook flexibel als er vragen werden gesteld.