Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

Zeer prettige en kwalitatief hoogwaardige manier, om meer ervaring op te doen met het inspecteren en het herkennen van gebreken.
Fijn om interactie te hebben met medestudenten en om vooral op...
Fijn om interactie te hebben met medestudenten en om vooral op het gebied van rapportage mee te kunnen kijken met rapportages en ideeën van anderen.

Wat mij betreft zou een verbeterpunt kunnen zijn, om de rapportage en inspectieformulieren inhoudelijk iets uitgebreider klassikaal te bespreken, al realiseer ik me dat de tijd beperkt is. Het blijft een praktijktraining natuurlijk.

Harold Baijens

Was weer eens intresant om het weer te zien na 27 jaar van school af te komen

Dhr. Herman Millenaar

Overall een goede training gericht op theorie. Wat ik zou willen zien is een halve dag cases doorlopen en berekeningen maken en daar samen met de groep en trainer door heen te lopen of alles goed is... Overall een goede training gericht op theorie. Wat ik zou willen zien is een halve dag cases doorlopen en berekeningen maken en daar samen met de groep en trainer door heen te lopen of alles goed is gegaan. Ik merk dat ik daar tekort in ben gekomen.

Dhr. Luke Roothans

Zeer teleurstellend. Wat er op de website wordt aangegeven wat er behandeld zou worden is totale misleiding. Alleen een risico beoording en machine richtlijn wordt aandacht besteeld. De rest wordt... Zeer teleurstellend. Wat er op de website wordt aangegeven wat er behandeld zou worden is totale misleiding. Alleen een risico beoording en machine richtlijn wordt aandacht besteeld. De rest wordt vrijwel niet besproken. Dus hoe ik zelf CE moet markeren is mij helemaal niet duidelijk geworden door deze training.

Het praat gedeelde was biks voor mij ik zelf leer t beter door t te zien en te doen

De docent wist zijn inhoudelijk kennis en kunde duidelijk over te brengen op de cursisten.
Tip: Ter verheldering de lesstof misschien iets meer in scenario's opknippen.

Methodieken toevoegen aan de cursus gezien inschrijvingsgeld relatief hoog ligt

Peter van der Nagel

Korte introductie SCL en vooral veel oefenen met elkaar beviel mij zeer. Docent en acteur zijn duidelijk ervaren. Rustig en prettig om mee te werken. We kregen goede feedback na iedere oefening.... Korte introductie SCL en vooral veel oefenen met elkaar beviel mij zeer. Docent en acteur zijn duidelijk ervaren. Rustig en prettig om mee te werken. We kregen goede feedback na iedere oefening. Goede voorbereiding op de praktijk.

De training was fijn en verhelderend wat betreft de norm.