Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

Mike Couwenbergh

Henry was goed op de hoogte van de stof en heeft vele goede tips meegegeven om het onderhoud aan elektrische voertuigen veilig uit te kunnen voeren.

Goede training, alles helder uitgelegd. Goede interactie met en tussen de deelnemers.
Middagdeel had van mij compacter gemogen, omdat je elke beheersmaatregel toch zelfstandig nog beter zal moeten bestuderen. Echter had ik al wel voorkennis (we zijn al bezig met het implementeren van de norm), wellicht was dit voor andere deelnemers wel nuttig.
Praktijkervaring van de docent is van veel toegevoegde waarde.

Duidelijke uitleg over de artikelen die ter sprake komen. Uitleg over waar de wetgeving vandaan komt mag korter en bondiger.

Patrick Peijnenburg

Docent was kundig maar de stof is niet doorheen te komen.

Duidelijke uitleg met veel voorbeelden. Tweede deel was wat taaier omdat het soort van lijstjes afgaan was, dit kan wellicht wat interactiever gemaakt worden.

Dhr. Wilbert van Enckevort

De lesstof is in de volledige breedte toegelicht Waarbij voor iedere cursist, met zeer uiteenlopende achtergrond, toch interessante onderdelen zijn toegelicht.

Dhr. John Heuseveldt

Goede heldere uitleg van de ISO 27001 zodat de kennisoverdracht makkelijk te nemen was.